Uskoro u četiri bh. grada
13

Kompanija Bunjo zvanično predstavila kineski brend Forthing na bh. tržištu

A. M.
MG, Chery, BYD, Lynk & Co i sada Forthing, kineski su brendovi čiji se automobili mogu kupiti u našoj zemlji. Bunjo Grupacija dodala je u svoj portfolio novu marku Forthing koja posluje kao podmarka unutar korporacije Dongfeng.

Kineski brendovi postaju zanimljiv "materijal" kompanijama koje se bave prodajom i servisiranjem automobila, ali i kupcima koji žele nešto novo i nešto drugačije. Forthing je službeno peti kineski brend u BiH, a iz Bunjo Grupacije ističu da će u okviru svog poslovanja uskoro dodati i druge brendove iz Dongfeng Grupacije – DFSK i Voyah.

Forthing je relativno mlada i nepoznata marka, a u zadnjih godinu dana je počela s regionalnom ekspanzijom. To je iz ugla bh. kupaca poželjan čimbenik, s obzirom da ovaj tip poslovanja daje kakvu-takvu garanciju i sigurnost da marka i automobili neće tek-tako nestati, kakav je slučaj bio s prijašnjim kineskim brendovima i firmama koje su ih lokalno zastupale. Međutim, iz kompanije Bunjo ističu da vozila marke ne uvoze preko regionalnog uvoznika, već direktno iz Kine.

Kineske marke su nekako od samog dolaska u Evropu prilagodile se trendovima i odmah kupcima ponudile SUV vozila. Takav recept je primijenio i Dongfeng s Forthingom, budući da je od starta prodaje ponudio SUV model atraktivnog izgleda pod nazivom T5 Evo, a kupci mogu naručiti i MPV U-Tour.

Dizajn T5 Evo potpisuje Nijemac Henning Knoepfle, bivši dizajner koji iza sebe ima rad u Mercedesu, General Motorsu i Volvu. Dakle, Knoepfle je T5 Evo podario naoko prepoznatljive linije koje gode oku evropskog kupca, što će olakšati proboj na tržištu, s obzirom da današnje "mušterije" gledaju dva ključna faktora kod automobila: SUV format i dizajn.

Kinezi uglavnom nude sličan paket: 1.5-litarski turbo benzinac, čiji obrtni moment se prenosi na prednje točkove, zatim kožna sjedišta i sveukupno dopadljiv enterijer. Često to graniči s "kičom", mada kod Forthinga T5 Evo na prvi dojam sve djeluje korektno i relativno slično onome što viđamo kod evropskih ili korejskih vozila.

Ovaj Forthingov motor, koji koristi nekoliko kineskih brendova, djelo je Mitsubishijevih inžinjera, a isti se koristi u aktuelnoj gami vozila japanskog proizvođača. Istovremeno, mjenjač s dvostrukim kvačilom stiže iz pogona austrijskog specijaliste Magna Steyr. Turbobenzinac razvija 177 KS i 260 Nm obrtnog momenta. U ponudi T5 Evo naknadno će biti dodata hibridna i električna verzija.

Atraktivni i 4,56 metara dugi SUV T5 Evo se prodaje s jednim paketom opreme Exclusive (masažna sjedišta, dvozonska klima, panoramski krov, zadnja parking kamera) i izborom jedne od pet boja, po cijeni od 59.990 KM do registracije. Uvoznik daje garanciju od pet godina ili 150.000 km, a za sada se prodaja i servis Forthing automobila odvija na lokaciji u Semizovcu. Međutim, Bunjo cilja i na širenje mreže, te bi se u skorijoj budućnosti vozila ovog brenda, pored Sarajeva, trebala naći i u Banjaluci, Mostaru i Tuzli.