Predstavljen u konceptnoj formi prije tri godine, Evoque Convertible zadržao je osnovne konture karoserije standardne verzije s fiksnim krovom umjesto kojeg je iznad glava putnika sada sklopivi platneni krov koji se pritiskom na taster spušta i podiže za 18, odnosno 21 sekundu. Upravljanje krovom može se vršiti ako se automobil kreće brzinom koja ne prelazi 48 km/h.
Bez obzira na boju karoserije, Land Rover sklopivi mekani krov nudi isključivo u crnoj boji, a kupcima su obećali nivo zvučne izolacije koji je identičan nivou koji se nudi uz fiksni metalni krov. Za besprijekornu udobnost putnika ispod otvorenog neba brine i namjenski usmjerivač strujanja zraka koji je instaliran u zadnjem dijelu automobila. Bez obzira na to da li je krov podignut ili spušten, prtljažni prostor spreman je "progutati" 251 litar prtljaga.
U slučaju prevrtanja u Land Roveru su za Evoque ugradili dvije aluminijske cijevi koje se za 90 milisekundi iz svojih spremišta u zadnjim bočnim panelima podižu iznad glava putnika, a pored njih tu je i znatno ojačan okvir prednjeg vjetrobranskog stakla.
S masom koja iznosi 1.936 kilograma, Evoque Convertible standarno se nudi sa halogenim svjetlima, a kupcima se opciono nude xenon ili LED svjetla opremljena adaptivnom funkcijom. U svakom slučaju, Evoque standarno stiže sa LED dnevnim svjetlima i LED zadnjim svjetlima.
Unutrašnjost automobila ne razlikuje se mnogo od unutrašnjosti koja se nudi uz Evoque s fiksnim krovom, a umjesto 8-inčnog displeja multimedijalnog sistema opciono se nudi 10,2-inčni display InControl Touch Pro sistem. U opciji je i 660 watti snažan audiosistem sa 12 zvučnika.
Pored najnovijeg sistema upravljanja zračnim jastucima i zaštitnim cijevima, kojim bi se u potpunosti trebala anulirati mogućnost neželjenog aktiviranja koje bi mogla izazvati gruba podloga pod točkovima (jer je Evoque Convertible i dalje sposoban terenac), automobil je standarno opremljen sistemom distribucije snage (Terrain Response) koji raspolaže sa četiri radna programa i osigurava optimalno prijanjanje i upravljivost. U dio standarne opreme spadaju i sistemi za asistenciju prilikom polaska uzbrdo i spuštanja nizbrdo.
Početak prodaje planiran je za sredinu naredne godine, a najavljena početna cijena u Sjedinjenim Američkim Državama za model koji pokreće dvolitarski 4-cilindarski turbo-benzinski motor sa 240 KS iznosi nešto više od 50.000 dolara.