Uoči elektrifikacije
0

Lotus predstavio posljednji model s motorom koji pokreće benzin

D. B.
Lotus Emira popunjava prazninu koja je nastala penzionisanjem čak tri modela (Elise, Exige i Evora) i posljednji je model britanske automobilske kompanije koji pokreće motor s unutrašnjim sagorijevanjem.

Ubrzo nakon predstavljanja elektropokretanog supersportskog modela Evija u Lotusu su najavili skoro odustajanje od proizvodnje automobila koje će pokretati motori s unutrašnjim sagorijevanjem, a čast da bude posljednji Lotus "na benzin“ pripala je laganom aluminijskom dvosjedu koji se krije iza naziva Emira.

Novi Lotusov model treba da popuni prazninu koja je nastala povlačenjem modela Elise, Exige i Evora, a britanski odgovor na Porsche Cayman i Alpine A110 kupcima će se ponuditi s dvije motorne opcije.

Snažniju verziju pokreće poznati 3,5-litarski V6 motor s mehaničkim kompresorom koji "potpisuje“ Toyota, a iza slabije dvolitarske četverocilindarske verzije stoji AMG.

Kupci koji se odluče za verziju s Toyotinim derivatom moći će da računaju na 400 KS, što je dovoljno da Emira iz mjesta do „stotke“ stigne za nešto više od četiri sekunde i razvije 290 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu u opciji će biti i ručni i automatski mjenjač.

AMG-ov motor razvijat će oko 360 KS i nudit će se samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem kojem asistiraju dva kvačila, a pored činjenice da je model Emira posljednji konvencionalno pogonjen Lotus u Norfolku ističu da je najmoderniji i najopremljeniji model u istoriji kompanije.

Prvi primjerci u evropske prodajne salone trebali bi stići naredne godine, a početna cijena Lotusove "priče za kraj" iznosit će oko 70.000 eura.

Vezani članci