BMW-ov brojčano limitiran ekskluzivni model M4 GTS premijerno je predstavljen u oktobru, a u odnosu na standardni M4 karakteriše ga nekolicina karbonskih karoserijskih panela, unaprijeđen ovjes, titanijumski izduvni sistem i OLED tehnologija zadnjih svjetala. Suština ovog automobila ipak se krije ispod poklopca motora gdje je smješten trolitarski 6-cilindarski biturbo benzinski motor koji u "GTS pakovanju" razvija 500 konjskih snaga.
BMW-ov M odjel pripremio je videomaterijal snimljen na njemačkoj stazi Nordschleife gdje je na najbolji način demonstriran sav potencijal "skoro pa trkaćeg" GTS-a koji je čuveni njemački krug "zatvorio" za približno 7 minuta i 28 sekundi.
Iza upravljača je bio Jorg Weidinger, koji je kao testni vozač dao svoj veliki doprinos prilikom razvoja šasije za M4 GTS, a iz BMW-a je objavljeno da je Nijemac u najbržem krugu ostvario vrijeme između 7:27:51 i 7:28:49 minuta. Preliminarne analize ukazivale su da bi M4 GTS trebao biti među 40 produkcijskih automobila koji su ostvarili najbolja vremena u "zelenom paklu", a među takvima su Porsche 911 GT2, Ferrari 458 Italia, Koenigsegg CCX i slični.
"BMW M4 GTS izuzetno je uzbudljiv automobil, a sjajan motor samo je jedna od mnogobrojnih komponenti koje u ovom slučaju stvaraju savršenu cjelinu", rekao je Weidinger.