Putem elektrifikacije
8

Maserati Levante sada se nudi i s blagim hibridnim sistemom

E. L.
Maseratijev elektrificirani SUV Levante pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor kojem asistira 48-voltni blagi hibridni sistem.

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja modela Ghibli čiji je motor s unutrašnjim sagorijevanjem potpomognut blagim hibridnim sistemom, u poznatoj italijanskoj automobilskoj kompaniji isti recept koristili su i u slučaju SUV modela Levante s kojim je uz nedavni decentni redizajn ponuđen i novi paket opreme GT.

Poput Ghiblija i hibridni Levante pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji uz asistenciju blagog hibridnog sistema raspolaže s 330 konjskih snaga pri 5.750 obr/min i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 2.250 obr/min, a spomenute brojke Maseratijev novi MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) performansama svrstavaju ispred turbodizelskih verzija.

Elektrificirani Levante od 0 do 100 km/h stiže za šest sekundi i razvija 240 km/h. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a blagi hibridni sistem pomogao je da prosječna potrošnja goriva bude 18 posto niža u odnosu na neznatno brži Levante koji pokreće benzinski V6 motor sa 350 KS.

Prvi primjerci do kupaca bi trebali stići početkom juna.