Po 20 primjeraka
62

Maserati MC20 Icona i Leggenda odaju počast modelu MC12

D. B.
Maserati proslavlja 20. godišnjicu modela MC12 predstavljanjem dva specijalna izdanja modela MC20 pod nazivom Icona i Leggenda.

Ove modele krase specijalne livreje iz Maserati Fuoriserie programa te će biti proizvedeni u ograničenom broju, odnosno po 20 primjeraka.

Maserati MC20 Icona ima plavo-bijelu karoseriju koja oponaša boje originalnog modela MC12 Stradale. Gornji dio karoserije lakiran je u Bianco Audace Matte bijelu boju, dok kontrast prave Blue Stradale plave linije u donjem dijelu. Dobio je hromirane felge, a kočiona kliješta su plave boje. Maserati je dodao i italijansku zastavu odmah ispod oznake MC20 na profilu, poklopac motora je izrađen od karbonskih vlakana, dok retrovizori imaju funkciju automatskog zatamnjivanja.

Maserati MC20 Leggenda odaje počast trkaćem automobilu MC12 GT1 iz Vitaphone Racing tima. Riječ je o važnom modelu za brend jer je ostvario tri pobjede i dva druga mjesta na utrci 24 sata Spa (od ukupno 27 pobjeda modela MC12 u FIA GT šampionatima).

Moderna reinterpretacija kombinuje Nero Essenza crnu s Digital Mint Matte bojom i jarko žutim detaljima. Felge krase dvije nijanse crne boje, a to su Nero Lucido i Nero Opaco, dok su kočiona kliješta urađena u Digital Mint i crnoj boji.

Unutrašnjost specijalnih izdanja također je prošla Fuoriserie tretman. Oprema je bogata te uključuje monokok trkaća sjedišta, Sonus Faber ozvučenje, više ADAS sistema, funkciju podizanja nosa i karbonski paket. Icona ima crno-plave presvlake, dok je model Leggenda dobio tamniju Nero crnu konfiguraciju. Nazivi modela izvezeni su u naslone za glavu, dok specijalna oznaka krasi poklopac motora.

Maserati nije objavio nikakve informacije o performansama, što znači da su promjene isključivo kozmetičke. Također, nije poznata ni njihova cijena, niti koliko ih je već rezervisano.

Uprkos očiglednim razlikama u karakteru i poziciji na tržištu Maserati MC12 (2004) oduvijek je bio inspiracija za Maserati MC20 (2020). Sličnosti između dva automobila uključuju motor pozicioniran u sredini te identičnu snagu koja iznosi 630 KS. Međutim, MC20 pokreće 3,0-litarski V6 twin-turbo motor, a MC12 ima Ferrarijev atmosferski 6,0-litarski V12.

Osim egzotičnijeg izgleda koji potpisuje Giorgetto Giugiaro, MC12 je bio mnogo ekskluzivniji od modela MC20, a cestovna Stradale verzija je ograničena na 50 jedinica.