MC20 Tributo Modenese je proizveo personalizacijski tim Fuoriserie, krasi ga dvobojna karoserija koja prelazi iz plave u crnu boju i obrnuto. Također, mogu se vidjeti i žuti detalji, kao i grafiku na haubi koja predstavlja trozubac. Pažnju privlače i crne felge, kojim kontrast prave žuta kočiona kliješta.
O poboljšanjima performansi nema informacija, no poznato je da standardni MC20 pokreće 3,0-litarski V6 twin-turbo motor, koji razvija 630 KS i 730 Nm obrtnog momenta. Ova snaga omogućava coupeu da od 0 do 100 km/h ubrza za 2,9 sekundi i dostigne maksimalnu brzinu od 325 km/h.
Tributo Modenese neće biti jedini MC20 u Kaliforniji, jer će mu društvo praviti MC20 Icona, MC20 Cielo i "potpuno novi super sportski automobil" baziran na pomenutom modelu, koji će debitovati 16. augusta. Prema tvrdnjama iz Maseratija, ovaj model će biti inspirisan GT2 trkaćim automobilom. Ranije objavljeni teaser je otkrio otvore na prednjim blatobranima, karbonski spliter i haubu inspirisanu autosportom.
MCXtrema će također imati važnu ulogu jer će prvi primjerak biti isporučen kupcu na stazi Laguna Seca 17. augusta. Kako bi se to proslavilo, glavni testni vozač Andrea Bertolini će informisati i s automobilom upoznati novog vlasnika. Nakon toga će neko vrijeme provesti na stazi, gdje će Bertolini demonstrirati snagu 3,0-litarskog V6 twin-turbo motora prije nego ključ automobila preda kupcu.