Samo za stazu
1

Maserati Project24 najavljuje trkaći MC20 sa 740 KS

D. B.
Maserati Project24 debitovao je u vidu rendera kojim se najavljuje verzija modela MC20 namijenjena isključivo stazi.

Maserati namjerava proizvesti samo 62 primjerka modela Project24, a detalja o cijeni i početku isporuke zasad nema. Automobil pokreće 3,0-litarski Nettuno V6 motor s dva turbopunjača, koji razvija 740 umjesto 621 KS koliko isporučuje u cestovnom modelu MC20.

Model za stazu je dobio 6-stepeni sekvencijalni mjenjač sa samoblokirajućim mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, dok MC20 posjeduje osmostepeni mjenjač s duplim kvačilom.

Project24 je dobio prilagodljive amortizere i stabilizatore, Brembo karbon-keramičke kočnice, kao i 18-inčne felge s centralnim šarafom.

Dizajn potpisuje Centro Stile Maserati, a automobil je izgubio prednja svjetla cestovne verzije, a dobio je masivni ventilacijski otvor na prednjem poklopcu koji pomaže u usmjeravanju zraka preko karoserije. Prednji spliter i stražnje krilo su prilagodljivi kako bi se na stazi mogla korigovati aerodinamika.

Osim ogromnog spojlera, Maserati je napravio promjenu u slučaju izduvnih cijevi koje sada imaju višu poziciju na stražnjem braniku kako bi difuzor mogao biti veći.

Project24 je težak manje od 1.250 kg, dok težina cestovne verzije iznosi 1.500 kg.

S obzirom da je riječ o automobilu za stazu, unutrašnjost je ogoljena, a u njoj se sada nalazi zaštitni kavez i protivpožarni aparat prema propisima FIA-e. Za vozača je namijenjen sigurnosni pojas u šest tačaka, a ispred njega je multifunkcionalni karbonski upravljač. Na raspolaganju su prilagodljivi ABS i kontrola prijanjanja.

Maserati nudi i nekoliko opcionih poboljšanja za Project24, a kupci će moći dodati i sjedište za suvozača, kameru za pomoć pri kretanju unazad, snimanje telemetrije, kameru u kabini, display za optimizaciju performansi vožnje i sistem za praćenje pritiska.

Kupci automobila će dobiti pristup događajima na stazi i Maseratijevu podršku.