MC20 GT2 je baziran na cestovnom modelu MC20, ali je dobio niz modifikacija fokusiranih na stazu. Veliki dio karoserije je redizajniran s fokusom na aerodinamiku i hlađenje, naprijed je masivni karbonski spliter, krilca, prednji poklopac s ventilacijskim otvorom u obliku Maseratijevog loga, kao i otvori na branicima.
Pogledom na profil najviše pažnje privlače 18-inčne aluminijske felge s centralnim šarafom na kojima su slick gume, a tu su sportski retrovizori s italijanskom zastavom te uvećani usisnici na naglašenijim stražnim branicima. Na krovu je također otvor, a nazad se nalazi prilagodljivo stražnje krilo, kao i znatno veći stražnji difuzor te dva završetka izduvnih cijevi. Prozori su napravljeni od Lexana kako bi se uštedjelo na težini.
U unutrašnjosti je smješten sigurnosni kavez sa FIA-inim certifikatom, papučice i upravljač su prilagodljivi, dok je sportsko sjedište fiksirano i dolazi sa sigurnosnim pojesevima u šest tačaka. Multifunkcionalni upravljač je izrađen od karbona, a automobil je opremljen klima uređajem, podesivim ABS-om, sistemom kontrole prijanjanja, sistemom za prikupljanje podataka, dok je opciono moguće dobiti kameru za pomoć pri kretanju unazad, kameru za snimanje iz unutrašnjosti, display za podešavanje performansi i praćenje pritiska u gumama.
Maseratijev 3,0-litarski twin-turbo V6 Nettuno motor razvija 621 KS u cestovnom modelu MC20, ali zasad nije poznato koliko će verzija za GT2 isporučivati snage jer je još uvijek u razvoju. Snaga će se prenositi na stražnju osovinu preko 6-stepenog sekvencijalnog mjenjača sa sportskim kvačilom i mehaničkim samoblokirajućim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem. Lagana monokok šasija modela MC20 je zadržana, ovjes ima dvostruka ramena s prilagodljivim amortizerima i stabilizatorima, a kočnice su unaprijeđene sportskim kočionim kliještima i većim ventiliranim diskovima.
MC20 GT2 debituje 2023. godine te će time obilježiti povratak Maseratija u GT utrke nakon MC12 ere (2004. - 2010.) u FIA GT Championshipsu. Također, Maserati je najavio učešće u Formuli E.