Mazda ukinula "svoju" Dvojku, hitno im je potreban B-SUV CX-20 da prežive Evropu

Istina je da je Mazdina politika bila pomalo pogrešna, a oni menadžeri iz Hirošime, koji donose važne odluke, su se sporo probudili iz letargije zbog koje su samo izgubili i kupce i novac.
Zato što su dva mala automobila u istoj kategoriji, svaki sa drugačijim dizajnom i pogonom, očito bila besmislica, a jednom od njih su odbrojani dani.
Odlazak Mazde2 sa evropskog kontinenta bio je samo pitanje vremena, što je završilo brisanjem ovog malog modela iz kataloga, ali istovremeno i zamjenom s kojom je dijelio prvu liniju na tržištu. Mazda2 Hybrid koji nije bio ništa drugo do rebrendirani Yaris i koji je na putu da doživi istu sudbinu kao i njegov benzinski "brat".

Mazdi je hitno treba B-SUV, Mazda2 Hybrid nije dovoljna
Potpisivanje Mazdinog memoranduma o razumijevanju je dokument o obavezi koji su odgovorni za japansku marku potpisali s vlastima Tajlanda, čime je potpisan ugovor o izgradnji nove fabrike u ovoj važnoj azijskoj zemlji, najavljujući ulaganje od blizu 150 miliona dolara.
To je fabrika koja će proizvoditi 100.000 automobila godišnje, ne samo za domaće tržište, već i izvoziti na druga tržišta. Nova Mazda BT-50 će biti jedna od onih koje se proizvode u ovim pogonima, a pridružit će joj se i dva nova modela koja će stići između 2027. i 2028. godine. Uz potpisani dokument je priloženo i nekoliko skica malog SUV-a, očekivane Mazde CX-20.
Crteži otkrivaju veoma sportski i sugestivan dizajn, sa tipičnim okruglim zadnjim svjetlima ili polukružnim dnevnim svjetlima u Mazdinom stilu. Vrlo atraktivan dizajn za crossover od kojeg je Mazda dugo vremena neobjašnjivo "bježala", iako ovaj segment u Evropi žanje skoro pa najveći broj kupaca.

Mazda CX-20 bazirana na Toyoti Yaris Cross je preveliki rizik
Klonirati drugi Toyotin auto ne bi imalo smisla niti za jednu kompaniju. Partnerstvo s Toyotom bi im možda moglo omogućiti da rebrendira uspješnu Toyotu Yaris Cross, međutim ova mogućnost je uveliko u zraku. Toyotin crossover je veliki hit od svog lansiranja, a da Toyota ponovo igra protiv sebe ne bi ponovo imalo smisla.
Ovo je vrlo važno pitanje koje treba riješiti, jer bi to praktično opet značilo da Mazda nudi rebrendirani Yaris Cross sa svojom značkom. Uz već klonirani Yaris Hybrid, ovo bi bio Toyotin pucanj sebi u koljeno. Vrijeme za Mazdu ističe, a ostanak samo Mazde2 Hybrid nije dovoljan da poveća prihode, pa se ništa ne smije odbaciti. Dakle, ili će doći do novog kloniranja ili će iz prikazanih skica zaista stići budući CX-20 u Mazdinom originalnom stilu.