Mercedes obnovio A i B-Klasu: Elektrifikacija i više tehnologije
Mercedes-Benz A-Klasa sada dodatno ističe snagu i dinamiku, pa tako prednjim dijelom dominira poklopac motora koja je nagnut prema naprijed sa svoja dva ispupčenja i strmim "nosom ajkule", a tu je i redizajnirana maska s uzorkom zvijezda kao i ravna svjetla, dostupna opcionalno i u LED tehnologiji.
Sportski karakter je naglašen izborom četiri nova dizajna točkova u veličinama do 19 inča, uključujući opcione visoko sjajne crne lakirane felge od lake legure u dizajnu sa više krakova i sa ivicom naplatka visokog sjaja za AMG liniju. Novost je i zadnji difuzor kao i standardna LED zadnja svjetla. Vanjski izgled savršeno je upotpunjen atraktivnim izborom boja karoserije gdje su dostupne različite nemetalik/metalik i MANUFAKTUR boje.
Individualna unutrašnjost sa visokom tehnologijom
Ekskluzivnost se također ogleda i u unutrašnjosti nove A-Klase. Apsolutni vrhunac je standardni samostojeći ekran kojeg u stvari čine dva ekrana, jedan od 7 inča i veći od 10,25 inča koji zauzima centralno mjesto. Opciono su dostupna dva ekrana od 10,25 inča.
Unutrašnja arhitektura, koja je jedinstvena u ovoj klasi, stvara veoma poseban svjetlosni ambijent koji podsjeća na osvjetljenje futurističke zgrade noću. Tri okrugla ventilaciona otvora podsjećaju na turbine, a tu je i obnovljeni volan nove generacije, standardno obložen napa kožom, te je kompaktan i usklađen visokotehnološkoj redizajniranoj centralnoj konzoli.
Nivo opreme Progressive nudi tri različite boje unutrašnjosti: crnu, bež luksuznog izgleda i novu, zeitgeisty sivu. Novi, tamni ukrasni element od ugljeničnih vlakana dodatno poboljšava i instrument tablu i vrata na ovim modelima. AMG linija je dizajnirana za performanse i ima ukrase od sjajnog brušenog aluminijuma i crvene kontrastne šavove na ARTICO/MICROCUT sjedištima.
U svojoj Ambiciji 2039, Mercedes-Benz je sebi postavio cilj da lansira CO2 neutralnu flotu novih putničkih automobila i kombija od 2039. godine u cijelom lancu vrijednosti i životnom ciklusu. Cilj je da se, u poređenju sa 2020.godinom, najmanje prepolovi emisija CO2 po putničkom automobilu u novom voznom parku tokom cijelog životnog ciklusa do kraja ove decenije. Jedna mjera je i upotreba recikliranih materijala. Iz tog razloga, sastav svih materijala koji će se koristiti je također revidiran tokom dizajna nove B-Klase i ispitane su mogućnosti za održivije alternative.
Udobna sjedišta imaju tkanine u središnjem dijelu koje su napravljene od 100% recikliranog materijala. U slučaju ARTICO/MICROCUT sjedišta, ova proporcija je 65 procenata u površini sjedišta i 85 procenata u materijalu ispod.
Značajno unaprijeđena oprema
Čak i u svojoj standardnoj specifikaciji, nova A-Klasa nudi mnoge funkcije, kao što su kamera za vožnju unazad, USB paket ili volan od napa kože. Od Progressive nivoa opreme naviše, kupci također mogu da očekuju LED prednja svjetla, sjedište sa lumbalnom podrškom, Parking paket i Mirror paket kao dio standardne opreme.
Dodatno, Mercedes je ponovo značajno pojednostavio logiku ponude za pakete opreme kako bi smanjio dugotrajan izbor mnogih pojedinačnih opcija. Funkcionalne karakteristike koje se često naručuju zajedno sada su grupisane u pakete opreme na osnovu stvarnog ponašanja kupaca.
Digitalnija, pametnija, sigurnija
U novoj A-Klasi, i hardver i softver su napravili veliki korak naprijed pa je posljednja generacija MBUX sistema intuitivna za rad i sposobna za učenje.
Telematički sistem je revidiran i impresionira svojim novim dizajnom i poboljšanim performansama. Još jedna nova karakteristika je integracija senzora otiska prsta (očekuje se da će biti dostupan od 1. kvartala 2023. godine) za identifikaciju i autorizaciju vozača.
Naravno, povezivanje sa pametnim telefonima je moguće preko Apple Carplay ili Android Auto Wireless sistema, a za dalje povezivanje dodat je dodatni USB-C port i ponovo je povećan kapacitet USB punjenja.
Sa aktivacijom online usluga u aplikaciji Mercedes me, glasovni asistent Hey Mercedes u novoj A-Klasi je sada još sposobniji za dijalog i učenje. Na primjer, određene radnje se također mogu pokrenuti bez termina za aktivaciju "Hey, Mercedes". MBUX glasovni asistent također može objasniti funkcije vozila i pružiti podršku kada želite da povežete svoj pametni telefon preko Bluetooth-a ili potražite komplet prve pomoći.
U početku dostupan isključivo u Njemačkoj, novi audio vodič za putovanja "Tourguide", dio "MBUX Voice Assistant" paketa Mercedes me, dodaje uzbudljivu funkciju prethodnim opcijama putnih informacija. Kao odgovor na glasovnu komandu "Hey Mercedes, start Tourguide", MBUX infotainment sistem čita opširne informacije o interesantnim mjestima duž rute i reaguje na oko 3.400 turističkih informativnih znakova duž njemačkih autoputeva.
Elektrifikovani i snažni pogoni
Nova A-Klasa je također dobila unaprijeđenje u ponudi motora koja je elektrifikikovana i uključuje četvorocilindrske motore sa 7- ili 8-brzinskim DCT automatikom kao standardom.
Kao blagi hibridi, oni su opremljeni dodatnim električnim sistemom od 48-volti koji podržava agilnost pri startovanju sa 10 kW više snage.
Novi starter-generator sa pogonom preko remena (RSG) primjetno poboljšava udobnost i iskustvo za vozače nove A-Klase. Tokom startovanja, na primjer, RSG osigurava niže vibracije i tiši start. Pored toga, omogućava "krstarenje" sa isključenim motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Tokom kočenja i prekoračenja, rekuperacijom se napaja 12-voltna mreža u vozilu i 48-voltna baterija. Tako stvorena energija može se koristiti tokom procesa ubrzanja za podršku motora sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Više snage za plug-in hibride
Nova A-Klasa pravi još jedan veliki korak sa plug-in hibridnim pogonima pa se Mercedes-Benz A 250 e Hatchback hvali kombinovanom potrošnjom goriva u hibridnom načinu rada od samo 1.1 do 0.8 l/100 km po WLTP-u uz električnu potrošnju od 17.0 do 15.0 kWh/100km po WLTP-u. Visokonaponska baterija je još jednom poboljšana, tako da veći sadržaj upotrebljive energije dovodi do povećanja električnog dometa. Snaga elektromotora je povećana za 5 kW i sada dostiže snagu pogona od 80 kW. Što se punjenja tiče, i dalje su na raspolaganju tri opcije: pored standarda od 3,7 kW, poboljšana baterija sada se može puniti i neizmjeničnom strujom i do 11 kW, umjesto samo 7,4 kW kao ranije.
Nova A-Klasa također nastavlja da nudi opciju punjenja baterije istosmjernom strujom i do 22 kW. Punjenje istosmjernom strujom od 10% do 80% kapaciteta baterije traje oko 25 minuta, pružajući iskustvo punjenja pogodno za svakodnevnu upotrebu.
Novosti i za moćnu AMG verziju
Obnovljena A-Klasa također debituje kao Mercedes-AMG i tako čini sportski vrhunac ove serije modela. Pored dizajnerskih detalja novo je i unaprijeđenje motora u Mercedes-AMG A-Klasi. U skladu sa proizvodnim modelima, Mercedes-AMG A 35 je opremljen sa 48-voltnim pomoćnim napajanjem i starter-generatorom (RSG) i postiže snagu od 225 kW/306 KS sa maksimalnim obrtnim momentom od 400 Nm. Kao blagi hibrid, RSG podržava agilnost sa 10 kW više snage pri pokretanju. Pored toga, sada je tu i AMG SPEEDSHIFT DCT 8-brzinski mjenjač, a novi prednji hladnjak olakšava upravljanje temperaturom.
Za lansiranje na tržište nove Mercedes-AMG A-Klase, veoma posebna verzija Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ će također biti dostupna ekskluzivno i tokom ograničenog perioda. Sa svoja četiri cilindra, AMG Street Stile Edition proizvodi 310 kW (421 KS) i dolazi sa AMG Aerodinamičnim paketom, AMG noćnim paketom I i II i samostalnim AMG poklopcem rezervoara za gorivo.
Sa osnovnom bojom u planinskoj sivoj magna boji i posebnom folijom u crnoj/antracit mat i naglascima u fluorescentnoj narandžastoj boji, naglašava elemente Aerodinamičkog paketa. Izgled je savršeno upotpunjen novodizajniranim točkovima od 19 inča u mat crnoj boji i jarko crvenim kočnim čeljustima.