Na scenu je stigao najsnažniji Mustang do sada, GTD pokreće više od 800 KS
Nedugo nakon predstavljanja trkaćeg Mustanga s kojim će Ford u klasi GT3 naredne sezone nastupati u IMSA i FIA WEC šampionatima, u Dearbornu su predstavili i cestovno izdanje legendarnog "konja u galopu“ s kojim na adekvatan način nastavljaju priču koju su započeli s prvom i drugom generacijom brojčano ograničenog dvosjeda GT.
Iza oznake GTD koja u sjevernoameričkom IMSA šampionatu predstavlja automobile GT3 klase krije se skoro pa trkaći Mustang sa samo dva Recaro sjedišta na čijoj sniženoj i proširenoj karoseriji s adaptivnom aerodinamikom dominiraju karbonski paneli s kojima je otpalo mnogo kilograma u odnosu na standardne verzije.
Ranije glasine o centralno smještenom motoru nisu bile tačne, jer i GTD pokreće naprijed smješten 5,2-litarski V8 "Coyote“ koji uz asistenciju mehaničkog kompresora razvija više od 800 konjskih snaga pri 7.500 obr/min, što Mustangu GTD osigurava titulu najsnažnijeg Mustanga do sada. Među pikanterijama je titanijumski adaptivni izduvni sistem koji "potpisuje“ Akrapovič, ali i novorazvijeni 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila koji je zbog optimalnog rasporeda mase smješten iznad zadnje osovine (Transaxle).
Iza ultralaganih 20-inčnih felgi od magnezijuma na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2 R dimenzija 325/30 (naprijed) i 345/30 (nazad) kriju se Brembo karbonsko-keramičke kočnice i za stazu optimiziran adaptivni ovjes uz koji se u jednom od ponuđenih radnih programa podnica približava tlu 40 milimetara. U kabini s minimalnom zvučnom izolacijom dominiraju alkantra, karbon i titanijum.
Mustang GTD će se sastavljati u proizvodnim pogonima kanadske kompanije Multimatic u kojima se sastavljao i model GT, a u odjelu Ford Performance otkrili su da u dogledno vrijeme planiraju odlazak na čuvenu njemačku stazu Nürburgring Nordschleife na kojoj bi GTD za "zatvaranje“ kruga trebao potrošiti manje od sedam minuta.