Nio je kao bazu iskoristio svoj elegantni ET5 sedan, ispravio liniju njegovog krova i omogućio više prostora u njegovoj unutrašjosti, a time ponudio i veću funkcionalnost aktivnim vlasnicima. Dizajn nije iznenađenje, podignuti krov je rezultirao zapreminom prtljažnika od 450 litera iza stražnjih sjedišta, kao i dodatna 42 litra ispod poda. Sklapanjem stražnjih sjedišta se zapremina prtljažnika povećava na 1.300 litara, što je za 342 litra manje u odnosu na Golf Variant osme generacije. Rub prtljažnika je 699 mm od tla te sadrži magnetne trake dizajnirane za držanje vrećica s namirnicama. Mreže sprečavaju da vrećice i paketi klize po prtljažniku, a tu su i kuke za kačenje odjeće.
U međuvremenu, putnici na stražnjem sjedištu su dobili 17 mm dodatnog prostora za glavu zahvaljujući novoj liniji krova, a to sjedište se dijeli u omjeru 40:20:20 prilagođavajući se potrebama za prtljagom. Sjedišta su presvučena tkaninom koja se lako čisti.
Duži krov znaći i veći panoramski krov koji je sada dug 1,32 metra, a posjeduje opciju automatskog zatamnjenja te može blokirati do 99,99 UV zraka. Izolacija od toplote iznosi 80 posto.
Uprkos tome što je veći, ET5 Touring i dalje ima savršen omjer težine 50:50 i nudi impresivne performanse. Električni motori postavljeni naprijed i nazad isporučuju do 483 KS i omogućavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo četiri sekunde.
Model je dostupan s baterijama kapaciteta 75 i 100 kWh, koje omogućavaju domet od 435, odnosno 560 kilometara s jednim punjenjem. Baterija se može zamijeniti napunjenom za svega pet minuta.
Unutrašnjost je bogato opremljena tehnologijom, uključujući 10,2-inčni HDR digitalni instrument klaster i 12,8-inčni AMOLED infotainment ekran. Nudi se sa 7.1.4 Dolby Atmos Certified ozvučenjem s 23 zvučnika, sjedištima koja se mogu podešavati na 14 načina, koja imaju funkciju masaže i drugo.
Nio će prodavati ET5 Touring u Norveškoj, Njemačkoj, Švedskoj, Danskoj i Nizozemskoj, a cijena nije objavljena.