Nije prvi put da Mazda i Toyota sarađuju na prilično radikalan način koji za rezultat ima da se isti automobil prodaje iza dva različita imena, jer se Yaris za sjevernoameričko tržište od 2019. godine prodaje u reimenovanoj karoseriji treće generacije Mazde 2.
Ovaj put je obrnuto, pa će se Toyotin aktuelni Yaris u Evropi prodavati i kao Mazda 2, a u Hiroshimi već naglašavaju kako će s četvrtom generacijom "Dvojke“ Evropljanima od proljeća po prvi put ponuditi elektrificiran hibridni model čije se baterije pune bez kablova.
Novu Mazdu 2 u tijelu Yarisa pokretat će Toyotina hibridna pogonska grupa čiji 1,5-litarski trocilindarski benzinski motor u kombinaciji s elektromotorom proizvodi 115 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,7 sekundi i 175 km/h, a prosječna potrošnja goriva (prema WLTP normama) je 3,8 litara na 100 kilometara.
Mazda 2 će se nuditi s tri paketa opreme (Hybrid Pure, Hybrid Agile i Hybrid Select), a "Yaris s novim identitetom“ u evropske prodajne salone stiže početkom proljeća naredne godine. Očekivano, sportski GR Yaris na sebi neće nositi Mazdin zaštitni znak.