Novi BMW 3 Touring u prodajne salone širom Evrope stiže krajem septembra
eća, kruća i lakša od karavana prethodne generacije, nova Serija 3 Touring proizvodit će se u Minhenu, a u BMW-u su uvjereni da će prostranije i praktičnije izdanje popularne "Trojke“ nastaviti uspješnu priču koju je bavarska automobilska kompanija započela s prvom Serijom 3 Touring koja je predstavljena prije 32 godine.
S mnogobrojnim detaljima na i u karoseriji koje je sa sobom donijela aktuelna trovolumenska Serija 3, suštinska vizuelna razlika verzije Touring odnosi se na duži krov s aluminijskim uzdužnim nosačima i posljednju trećinu karoserije čija su elektropokretana peta vrata opremljena i zasebnim podizanjem vjetrobranskog stakla.
Redizajnirana sjedišta trebala bi osigurati maksimalan komfort na dugim putovanjima putnicima koji s raskošnim međuosovinskim rastojanjem i dužim krovom mogu računati na odličnu ponudu prostora u svim pravcima. S preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta zapremina inače velikog prtljažnog prostora iznosi 1.510 litara.
BMW će Seriju 3 Touring nuditi u kombinaciji s tri benzinska i tri dizelska motora, a uskoro će im se priključiti i plug-in hibridna verzija. Osnovni benzinski dvolitarski četverocilindarski motor (320i) raspolaže sa 184 KS koje se na zadnju osovinu distribuiraju posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača. Iza oznake 330i krije se ista konfiguracija motora uz čijih 258 KS BMW nudi i pogon preko obje osovine (xDrive). Na vrhu ponude je trolitarski motor sa šest cilindara (M340i xDrive) koji razvija 374 KS.
Osnovni dizelski motor (318d) je dvolitarski četverocilindraš sa 150 KS koji će se nuditi u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim ili 8-stepenim automatskim mjenjačem. S oba spomenuta mjenjača i opcijom pogona preko zadnje ili preko obje osovine stiže dvolitarska četverocilindarska verzija 320d (190 KS), a na vrhu dizelske ponude je model 330d xDrive koji pokreće trolitarski 6-cilindarski motor s 265 KS.
U BMW-u i ovaj put nude elemente koji se kriju iza slova M, pa vozači koji insistiraju na dinamici mogu računati na niži i krući ovjes s adaptivnim amortizerima, direktniji sistem upravljanja, kapacitetnije kočnice, aktivni diferencijal... Cijene nove Serije 3 Touring bit će poznate uoči početka prodaje koja je planirana krajem septembra.