Model visokih performansi će doživjeti velike mehaničke promjene u svojoj šestoj generaciji te će prvi put u historiji stražnji pogon zamijeniti pogonom na sva četiri točka.
Kao što je slučaj s novim modelom M5, BMW će opremiti M3 s pogonom na sva četiri točka, ali će omogućiti vozaču da svu snagu motora prebaci na stražnje točkove kada za to bude raspoložen. Ovaj sistem predstavlja oružje u borbi s rivalima kao što su Mercedes-AMG C 63 i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, modelima koji imaju isključivo stražnji pogon.
BMW će slijediti trend koji su postavili Audi i Mercedes u dizajnu kompaktnih super limuzina, a Auto Express je objavio rendere koji nagovještavaju kako će izgledati. Eksterijer će doživjeti evoluciju, a unutrašnjost potpunu revoluciju zahvaljujući novoj instrument tabli i dizajnu centralne konzole preuzetom od nove Serije 3. Bit će smanjen broj dugmadi, a većinom funkcija će se upravljati putem osvježenog iDrive 7.0 infotainment sistema.
Novi M3 će biti lakši i agilniji od modela prethodne generacije zahvaljujući novoj BMW-ovoj CLAR platformi.