Predstavljanjem brojčano ograničenog modela M3 CS, u BMW-u najavljuju skoru smjenu generacija jednog od najcjenjenijih sportskih automobila svih vremena, a naredni M3 koji će biti zasnovan na novoj CLAR platformi u svom bi produkcijskom izdanju trebao stići do kraja dekade.
Već se zna da će ispod prednjeg poklopca i dalje biti kućni trolitarski 6-cilindarski linijski biturbo motor koji će u najnovijem M3 izdanju nuditi skoro 500 konjskih snaga. Motoru će asistirati 48-voltni hibridni sistem koji će pomoći ispunjavanju sve strožijih normi o emisiji izduvnih gasova.
Definitivno najveća novost trebao bi biti opcioni pogon preko obje osovine (xDrive) koji bi, uz smanjenje mase i bolju aerodinamiku, automobilu osiguravao bolja vozna svojstva u svakodnevnim uslovima.
Raspored mase po osovinama ostaje u odnosu 50:50, ali će torziona krutost karoserije biti znatno bolja, što je jedna od prednosti koju sa sobom nosi nova CLAR platforma. Novi konkurent Mercedesovom modelu C63 S imat će širi trag točkova, niže težište i adaptivni ovjes, a bit će postavljen na većim točkovima.
U BMW-u još uvijek ne žele potvrditi ili demantovati glasine prema kojima će se novi M3 moći dobiti i u kombinaciji s karavanskom karoserijom.