Novi Tucson posjeduje sve potrebne preduslove za nastavak uspješne priče o Hyundaijevim SUV automobilima u stalno rastućem SUV segmentu, kako na evropskom i svjetskom, tako i na bosanskohercegovačkom tržištu. Prethodni model bio je predvodnik svog segmenta, najprodavanije vozilo, pa vjerujemo da će se ova priča nastaviti i sa novim modelom Tucson.
Razvijen i napravljen u evropskim pogonima Hyundaija, novi Tucson definitivno će se svidjeti evropskim kupcima. Prednjim dijelom veoma skladne karoserije koja je kreirana na novoj platformi dominira „kućna“ heksagonalna maska hladnjaka na koju se naslanjaju kućišta velikih LED svjetala.
Crossover će kupcima biti dostupan u 11 boja karoserije, a iza otvorenih vrata dočekat će ih veoma kvalitetni materijali koji su korišteni za oblaganje natprosječno prostrane, komforne, prozračne i opremljene unutrašnjosti. Centralna konzola u potpunosti je orijentisana prema vozaču, a tu je i 8-inčni display multimedijalnog sistema preko kojeg se također upravlja i novom generacijom navigacionog sistema koji je više od tri puta brži od prethodnih verzija. Evropski kupci moći će da biraju jednu od 3 ponuđene boje interijera (crna, bež i crvena), a prtljažni prostor će već u osnovnoj konfiguraciji moći da primi 513 litara.
Novi dodaci koji se nalaze u ponudi uključuju automatsko otvaranje prtljažnog prostora uz prilazak vozilu s ključem, automatsko otključavanje vrata, električnu parkirnu kočnicu i sistem asistencije prilikom parkiranja vozila. Dostupan je i DAB radio sa 6 zvučnika, kao i priključci za USB i AUX koji se nalaze u centralnoj konzoli. Uvođenjem najnovijih tehnologija, kada je u pitanju maksimalna sigurnost putnika, Tucson je postao jedan od najopremljenijih automobila u svom segmentu.
Tucson će se nuditi s 5 motornih opcija: 2 benzinska i 3 dizelska motora. Slabiji 1,6-litarski benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva (GDi) razvija 132 KS, a snažnija verzija opremljena turbo-punjačem (T-GDi) iz iste radne zapremine nudi 175 KS. Osnovni dizelski motor u ponudi je 1,7-litarski četverocilindarski CRDi sa 115 KS, a slijede ga dvolitarski dizelski motori sa 136 i 185 KS.
Turbo-benzinski motor sa 175 KS nudi 265 Nm najvećeg obrtnog momenta od 1.500 do 4.500 obr/min, a može biti kombinovan sa 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim automatskim DCT mjenjačem sa dva kvačila. Dizelski motor sa 115 KS dostupan je samo sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, pogonom na dva točka i opcionim sistemom start/stop. Turbo benzinci i dvolitarski turbodizeli mogu se dobiti sa adaptivnim pogonom preko obje osovine.
U zavisnosti od izabranog motora, paketa opreme, mjenjača i pogona, novi Tucson prodavat će se u rasponu cijena od 40.990 KM (slabiji benzinski motor sa osnovnim paketom opreme) do 67.990 KM (najsnažniji turbodizelski motor sa najboljim paketom opreme).
Hyundai Tucson koji će se prodavati na evropskom tržištu bit će proizveden u Evropi, tačnije u tvornici u češkom gradu Našovice.