Stalni rast prodaje crossovera i SUV-ova odrazio se i na pad prodaje monovolumena. Razlog više što su i u Peugeotu svoju drugu generaciju modela 3008, koja je nedavno predstavljena, ponudili u formi crossovera. Isti su recept upotrijebili i s novom generacijom većeg modela 5008 koji je prestao biti monovolumen, jer je pretvoren u veliki crossover. Pametno.
U poređenju s prethodnikom novi Peugeot 5008 duži je 11 centimetara, a isto toliko centimetara je i širi, čime se u kabini osiguralo dovoljno prostora za smještaj 7 osoba. Praktičnost je naglašena drugim redom zasebnih (preklopivih i složivih) sjedišta, a dva sjedišta u trećem redu mogu se izvaditi iz automobila, što osigurava 1.065 litara prtljažnog prostora. Život olakšavaju i električno pokretana peta vrata, što će u Peugeotu ponuditi u opcionoj opremi.
Druga generacija i-Cockpita svoje je mjesto pronašla i u modelu 5008, a čini je kombinacija 12,3-inčne digitalne instrumentne table i 8-inčnog displeja za upravljanje multimedijalnim sistemom.
Peugeot 5008 nastao je na EMP2 platformi i nudit će se sa 4 benzinska i 6 dizelskih motora. Osnovni benzinski motor u ponudi je 1,2-litarski trocilindarski turbo iz serije PureTech koji raspolaže sa 130 KS. S cilindrom više tu je i 1,6-litarski turbo benzinac sa 165 KS.
Osnovni dizelski motor u ponudi je 1,6-litarski BlueHDI sa 100 KS. Snažnija verzija iz iste radne zapremine nudi 120 KS, a vrh ponude rezervisan je za dvolitarski BlueHDI motor sa 180 KS i 6-stepenim automatskim mjenjačem.
Peugeot 5008 proizvodit će se u Francuskoj, a publici će premijerno biti predstavljen na Sajmu automobila u Parizu. S početkom prodaje u proljeće, 5008 će biti jedan od glavnih konkurenata Škodinom modelu Kodiaq.