Sve to se poznaje u svim oblastima njihovog života - kako se oblače, šta jedu, kako opremaju dom, kako provode slobodno vrijeme i naposljetku kakav odnos imaju prema prestižu. Kriterij potonjeg nisu više samo visoka cijena, klasičan oblik i duga tradicija, već je sve više na cijeni samopouzdanje, odvažnost, tehnološki napredak i jedinstveno korisničko iskustvo.
Sa stilom iznad tradicije
Kada su u francuskom proizvođaču automobila Peugeot osmišljavali novu generaciju svog paradnog modela 508, imali su na umu upravo ove vrijednosti. Zato su rekli zbogom ujednačenosti i dosadi klasičnih limuzina sa četvero vrata i stvorili nešto sasvim drugačije: privlačnu, odvažnu i dinamičku limuzinu sa petoro vrata koja se može mjeriti sa sportskim kupeima.
Uz stilski dizajn modela 508 sa oštrijim i mišićavijim linijama te kompaktnom i nižom strukturom teško je ostati ravnodušan. Svojim izgledom odražava eleganciju i prestiž, a pogledi ga prate gdje god se pojavi.
"Uf, kako je lijep!" je rečenica koju ćete više puta čuti, bilo da se radi o sastanku s poslovnim partnerima, posjeti operi ili muškoj večeri s prijateljima. Bez obzira na priliku, nikad se nećete naći u neprijatnoj situaciji jer novi Peugeot 508 više nego ikad idealno uobličava ambicije ove francuske posljednjih godina: postati najuspješniji proizvođač vozila za široki krug kupaca visoke klase.
Uz i-Cockpit Peugeot teži perfekciji
Unutrašnjost je jednako originalna. Ulazak u putnički prostor novog Peugeota 508 znači ulazak u drugi svijet – iznenađujući, originalan i izuzetno kvalitetan svijet na koji postavlja nova mjerila u ovoj klasi. Odmah se može uočiti spektakularna armaturna tabla uz najnoviju interpretaciju vozačkog mjesta i-Cockpit. Elegantne i "čiste" linije kokpita 508-ice krasi mali volan zaravnjen i na donjoj i gornjoj strani, 12,3-inčni digitalni instrument visoke rezolucije u visini očiju i osam ili deset inčni ekran na dodir koji je savršeno ugrađen u armaturnu tablu.
Odličan osjećaj usidrenosti u kokpit ističu prednja sjedišta koja mogu imati AGR-certifikat i masažnu funkciju. Za prvoklasno iskustvo pobrinut će se bogato opremljena unutrašnjost. Kožna sjedala, matirani krom, crne lakirane površine, alkantara, pravo drvo, četvorozonski klima uređaj, navigacija sa velikim ekranom i puno drugih ugođaja samo su neke od komponenti koje donosi 508.
Udobnost i sigurnost za desetku
U zemlji sladokusaca i ljubitelja svega lijepog nisu zaboravili ni na visoke standarde izvrsnosti koje odražava oprema za udobnost i prvenstveno sigurnost. Tako novi Peugeot 508 nudi bogat izbor sistema za pomoć u vožnji posljednje generacije koji zadovoljavaju mjerilima organizacije EuroNCAP.
Između ostalog, automatsko kočenje u nuždi posljednje generacije (prepoznaje pješake i bicikliste, danu i noću, do brzine od 140 kilometara na sat), upozorenje na opasnost od sudara, prilagodljiv tempomat, aktivni sistem za kontrolu mrtvog ugla upozorenje na vozačevu nepažnju i kao pravu inovaciju ovog segmenta sistem za vidljivost noću. Napredni sigurnosni sistem djeluje u povezanosti sa infracrvenom kamerom i prepoznaje živa bića ispred vozila noću ili pri slaboj vidljivosti. Sistem prepoznaje u dometu od 200 do 250 metara, dakle izvan dometa dugih svjetala i na sredini digitalne instrument table prikazuje infracrvenu sliku područja u vozačevom vidnom polju.
Dugoprugaš koji obožava krivine
Znanje o proizvodnji putničke limuzine u Peugeotu usavršavaju već desetljećima. Novi model 508 je sa dužinom od 4,75 metra i 279 centimetara međuosovinskog razmaka odličan za duga putovanja. Ipak, s vremena na vrijeme treba skrenuti s autocestea tamo negdje među zavojima Peugeot 508 se također odlično snalazi i opravdava izgled sportskog coupea.
Njegovo izvrsno ponašanje na cesti, izbor među šest benzinskih i dizelskih motora, odličan osamstepeni automatski mjenjač, prilagodljiv ovjes, izbor programa za vožnju, a također i generacijski preskok na području kvalitete, znači da je novi 508 postavio nova mjerila u klasi i da podržava proboj marke Peugeot na tržište prestižnih vozila. Više nego ikad poredak i formalnost tradicionalnih marki u ovom zahtjevnom segmentu čini se kao stvar prošlosti.