Da u automobilskoj grupaciji Stellantis, pod čijim okriljem je i njemačka kompanija Opel, intenzivno rade na elektrifikaciji automobila koji će se primarno nuditi kupcima u Zapadnoj Evropi potvrđuje i predstavljanje produkcijskog izdanja prve Astre koju ne pokreće motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
Prva elektropokretana Astra, koja će u obje karoserijske verzije kupcima biti dostupna od proljeća naredne godine, mehaničke komponente dijeli sa srodnim električnim Peugeotom E-308 koji je predstavljen u septembru, a izvana je skoro jednaka modelima koje pokreću benzinski i dizelski motori.
S električnom Astrom stiže jedan elektromotor koji pokreće prednju osovinu, a vozač(ica) može računati na 156 konjskih snaga i 270 Nm obrtnog momenta. U sjedištu Opela kažu da, prema WLTP normama, baterije kapaciteta 54 kWh osiguravaju prelazak do 416 kilometara, što je za 16 kilometara više od deklarisanog dometa koji uz iste baterije ostvaruje E-308.
Za punjenje baterija od 0 do 80% kapaciteta na 100-kilovatnom punjaču potreban je jedan sat i 30 minuta, a najveća brzina električne Astre iznosi 170 km/h. U Opelu nisu zaboravili spomenuti da zapremina prtljažnika u slučaju praktičnije karavanske verzije iznosi od 516 do 1.553 litara.
Ne treba zaboraviti da u Rüsselsheimu imaju rješenje i za kupce koji su i dalje više skloni djelimičnoj elektrifikaciji, jer je standardna i karavanska Astra nedavno predstavljena u hibridnom plug-in izdanju s kojim turbobenzinski i elektromotor proizvode 225 konjskih snaga i 360 Nm najvećeg obrtnog momenta.