S nekoliko poboljšanja
16

Opel predstavio obnovljenu Mokku

D. B.
Opel je zvanično predstavio obnovljenu verziju modela Mokka četiri godine nakon što se pojavio u konkurentnom segmentu subkompaktnih SUV-ova.

Model je dobio blage vizuelne promjene, mala poboljšanja unutrašnjosti uključujući novi infotainment sistem, a i dalje je dostupan s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, s blagom hibridnom tehnologijom te s potpuno električnim pogonom.

Vizuelno nije lako pronaći razlike u odnosu na odlazeću Mokku, bar ne "neiskusnom oku". Mokka je bila prvi model koji je usvojio Opelov najnoviji dizajnerski jezik prije nego je on našao put do ostalih modela u ponudi. Međutim, detaljnija analiza otkriva redizajnirani prednji branik, koji doprinosi boljoj aerodinamici, kao i izostanak maglenki iz donjeg usisnika.

Opelovi dizajneri su unaprijedili LED grafike prednjih i stražnjih svjetala s tri vertikalno poredana bloka slična onim u slučaju Frontere i Grandlanda. Zatvorena prednja maska poznata kao "Opel Vizor" dobila je novi integrisani Blitz logotip. Nema više ni hromiranih umetaka, a naglasak je na crnim detaljima eksterijera.

U unutrašnjosti je digitalni kokpit koji se sastoji od dva 10-inčne ekrana, što je sada standardna oprema. Također, tu je i novi infotainment sistem s widgetima poput onih na smartphoneu. Poboljšano je prepoznavanje glasa, ChatGPT je integrisan u dostupnu navigaciju, a na raspolaganju je i opciona kamera od 180 stepeni za pomoć pri kretanju unazad.

Redizajniran je i upravljač, što važi i za mat srebrnu centralnu konzolu s USB-C portom, manje dugmadi i ručicom mjenjača preuzetom od Grandlanda.

Ponuda motora je prenesena i počinje neelektrificiranim 1,2-litarskim turbobenzinskim trocilindričnim motorom, koji razvija 136 KS, a snaga se prenosi na prednje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača. Verzija s blagom hibridnom tehnologijom kombinuje isti motor s elektromotorom od 28 KS, koji je smješten u 6-stepeni automatski mjenjač s dvostrukim kvačikom.

Električni model je najsnažniji, pokreće ga elektromotor koji isporučuje 156 KS te ga napaja baterija kapaciteta 54 kWh.

Obnovljena Mokka se može naručiti u Njemačkoj po cijeni od 26.740 eura za model sa SUS motorom, odnosno 29.740 eura za blagi hibrid, dok je za električni model potrebno izdvojiti 36.740 eura. To znači da je osnovna verzija za 1.040 eura skuplja od nove Frontere, iako je Mokka manji automobil.