Noviteti
9

Osvježeni Hyundai i30 stigao na tržište BiH

Klix.ba
Hyundai i30 je u svojoj prvoj verziji bio jedan od najprodavanijih kompakta na našem tržištu, te se jednostavno pokazao kao model koje ima odličan omjer dobijenog i uloženog. Tri godine nakon predstavljanja u Evropi, druga generacija Hyundaija i30 ponovo je predstavljena u svim karoserijskim verzijama.

Novi i30 kao i prethodnik proizvoditi će se u srcu Evrope, u Češkoj, Nošovicama, a razvijen je i konstruiran u Hyundai Motor Europe tehničkom centru u Russelheimu u Njemačkoj.

U Evropi ovaj osvježeni model se počeo prodavati još u martu ove godine, a sa malim zakašnjenjem je konačno u prodaji u Hyundai centrima širom Bosne i Hercegovine. Novi i30 ima unaprijeđeni stil, efikasnije motore i novi upravljački sistem, te sisteme aktivne i pasivne sigurnosti, a kao posebno iznenađenje po prvi put Hyundai je predstavio i i30 Turbo sa 186 KS i 1.6-litarskim GDI motorom.

Osvježeni sofisiticirani vanjski dizajn ovog vozila naglašava novi izgled Hyundai porodice, naročito heksagonalna maske i nova bi-xenon prednja svjetla.

Istraživanje provedeno na vlasnicima prethodnog modela pokazalo je da su prve asocijacije na drugu generaciju i30 "stilski i moderan", "privlači poglede" i "elegancija i dinamičnost" prepoznati i ocjenjeni kao glavni atributi marke i razlog za kupovinu. Novi i30 biti će dostupan u 11 boja karoserije, uključujući četiri nove boje, a interijer u tri boje - crna, bež i plava u kombinaciji platno, platno-koža i koža.

Novi i30 imati će kao opciju sisteme aktivne i pasivne sigurnosti koje smo do sada mogli pronaći samo u vozilima više klase kao što su i40 i Genesis. Novi i30 zadržat će dimenzije svog prethodnika, a prostor za putnike na prednjim sjedištima i dalje će ostati jedan od najvećih u klasi, kao i prtljažni prostor od 378 litara za kompakt i 528 litara za karavan sa podignutim zadnjim redom sjedišta.

Novi i30 u ponudi će imati ukupno sedam benzinskih i dizel motora. Svi motori odgovaraju Euro 6 standardu, sa snagom od 90 KS do 186 KS za turbo benzinski motor. Novi 1.4-litarski Kappa benzinski motor sa poboljšanom efikasnošću i reduciranom težinom za 14 kg je zamjenio 1.4-litarski Gamma benzinski motor, te tako smanjio potrošnju goriva na 5,6 l/100 km i emisiju CO2 na 129 g/km. Nude se i tri dizelska motora, i to 1.4-litrarski sa 90 KS, 1.6-litarski sa high i low power verzijama, tačnije sa 110 KS i 136 KS.

Novi 7- stepeni DCT mjenjač sa dcostrukim kvačilom kao opcija dolazi kod 1.6 litarskog dizel i 1.6 GDI benzinskog motora, ova opcija zamjenila je prethodni šestobrzinski automatski mjenjač. Za veći komfor i mir unutar kabine smanjena je buka i vibracije, unaprijeđen je i upravljački sistem koji donosi bolju preciznost i upravljivost.

Osvježeni i30 će biti skuplji od svog prethodnika za 1.000 KM, što ne predstavlja veliki cjenovnik skok s obzirom sve izmjene, dodatke i novitete