U vrhu ponude
41

Ovo je nova Škoda Fabia Monte Carlo: Sportski izgled i 150 KS

D. B.
S obzirom da nema ništa od povratka modela Fabia RS, Škoda neće ići dalje sa svojim superiminijem od modela Monte Carlo koji je zvanično predstavljen.

Osim toga što neće biti RS verzije, iz Škode je indirektno potvrđeno da četvrta generacija Fabije neće biti dostupna u karavanskoj izvedbi jer je Fabia Monte Carlo kao flagship model kompletirao ponudu. Kao što je bio slučaj i s prethodnim modelima u Monte Carlo izdanju, i ovog puta je riječ o kozmetičkim promjenama.

Fabia Monte Carlo doalzi s nizom crnih detalja eksterijera koji se prije svega ogledaju u rešetki hladnjaka, bočnim retrovizorima i pragovima, dok se nazad nalazi također crni "lažni" difuzor te veliki natpis "SKODA" na vratima prtljažnika. Dvobojni izgled "zaokružuje" crni krov, a crne boje su i A stubovi te stražnji spojler.

Najmanji u ponudi je 16-inčni set felgi, no moguće je izabrati i veće 17-inčne felge. Oba seta imaju odvojive plastične dodatke koji unapređuju aerodinamiku i smanjuju koeficijent otpora zraka na 0,28. Nizak otpor zraka je omogućen i zahvaljujući aktivnoj rešetki hladnjaka s prilagodljivim krilcima.

Oni koji su spremni žrtvovati "udobnost za ljepotu" mogu opciono dobiti i veće 18-inčne felge.

Unutrašnjost je uglavnom prenesena iz slabije opremljene Fabije, ali su standardna sportska sjedišta i brojni crveni detalji. Na armaturnoj ploči i vratima se nalazi nešto "lažnog karbona". Standarno je i LED ambijentalno osvjetljenje, dok je potpuno digitalni 10,25-inčni instrument klaster potrebno dodatno platiti.

Puna oprema uključuje subwoofer u prtljažniku, pet USB-C portova, bežično punjenje uređaja te 9,2-inčni infotainment sistem sa 64 GB SSD memorije za pohranjivanje navigacijskih mapa. Škoda je opremila Fabiju Monte Carlo sa devet zračnih jastuka i adaptivnim tempomatom koji funkcioniše pri brzini do 210 km/h.

Iako važi na najviše sportsku verziju Fabije, Monte Carlo se prodaje sa standarnim motorima. To znači da se može dobiti sa 1,0-litarskim atmosferskim trocilindričnim motorom koji razvija 80 KS i 93 Nm obrtnog momenta, a čija se snaga preko petostepenog manuelnog mjenjača prenosi na prednje točkove. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 15,5 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 179 km/h.

U ponudi je i 1,0-litarski trocilindrični turbobenzinac koji isporučuje 95 KS i 175 Nm obrtnog momenta i koji je uparen također s petostepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj model do "stotke" stiže za 10,6 sekundi i dostiže maksimalnih 193 km/h.

Snažnija verzija 1,0-litarskog TSI EVO motora nudi 110 KS i 200 Nm obrntnog momenta, a moguće je izabrati 6-stepeni manuelni ili sedmostepeni automatski mjenjač s duplim kvačilom. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h u slučaju modela s manuelnim mjenjačem potrebno je 10 sekundi, dok model s DSG mjenjačem taj posao obavlja za desetinku brže. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 205 km/h.

Najsnažniji u ponudi je 1,5-litarski četverocilindrični motor koji razvija 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Uparen je isključivo s DSG mjenjačem, a od 0 do 100 km/h ubrza za 8 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 225 km/h.

Prodaja nove Fabije Monte Carlo u Evropi počinje nešto kasnije ove godine.