Osim toga što neće biti RS verzije, iz Škode je indirektno potvrđeno da četvrta generacija Fabije neće biti dostupna u karavanskoj izvedbi jer je Fabia Monte Carlo kao flagship model kompletirao ponudu. Kao što je bio slučaj i s prethodnim modelima u Monte Carlo izdanju, i ovog puta je riječ o kozmetičkim promjenama.
Fabia Monte Carlo doalzi s nizom crnih detalja eksterijera koji se prije svega ogledaju u rešetki hladnjaka, bočnim retrovizorima i pragovima, dok se nazad nalazi također crni "lažni" difuzor te veliki natpis "SKODA" na vratima prtljažnika. Dvobojni izgled "zaokružuje" crni krov, a crne boje su i A stubovi te stražnji spojler.
Najmanji u ponudi je 16-inčni set felgi, no moguće je izabrati i veće 17-inčne felge. Oba seta imaju odvojive plastične dodatke koji unapređuju aerodinamiku i smanjuju koeficijent otpora zraka na 0,28. Nizak otpor zraka je omogućen i zahvaljujući aktivnoj rešetki hladnjaka s prilagodljivim krilcima.
Oni koji su spremni žrtvovati "udobnost za ljepotu" mogu opciono dobiti i veće 18-inčne felge.
Unutrašnjost je uglavnom prenesena iz slabije opremljene Fabije, ali su standardna sportska sjedišta i brojni crveni detalji. Na armaturnoj ploči i vratima se nalazi nešto "lažnog karbona". Standarno je i LED ambijentalno osvjetljenje, dok je potpuno digitalni 10,25-inčni instrument klaster potrebno dodatno platiti.
Puna oprema uključuje subwoofer u prtljažniku, pet USB-C portova, bežično punjenje uređaja te 9,2-inčni infotainment sistem sa 64 GB SSD memorije za pohranjivanje navigacijskih mapa. Škoda je opremila Fabiju Monte Carlo sa devet zračnih jastuka i adaptivnim tempomatom koji funkcioniše pri brzini do 210 km/h.
Iako važi na najviše sportsku verziju Fabije, Monte Carlo se prodaje sa standarnim motorima. To znači da se može dobiti sa 1,0-litarskim atmosferskim trocilindričnim motorom koji razvija 80 KS i 93 Nm obrtnog momenta, a čija se snaga preko petostepenog manuelnog mjenjača prenosi na prednje točkove. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 15,5 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 179 km/h.
U ponudi je i 1,0-litarski trocilindrični turbobenzinac koji isporučuje 95 KS i 175 Nm obrtnog momenta i koji je uparen također s petostepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj model do "stotke" stiže za 10,6 sekundi i dostiže maksimalnih 193 km/h.
Snažnija verzija 1,0-litarskog TSI EVO motora nudi 110 KS i 200 Nm obrntnog momenta, a moguće je izabrati 6-stepeni manuelni ili sedmostepeni automatski mjenjač s duplim kvačilom. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h u slučaju modela s manuelnim mjenjačem potrebno je 10 sekundi, dok model s DSG mjenjačem taj posao obavlja za desetinku brže. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 205 km/h.
Najsnažniji u ponudi je 1,5-litarski četverocilindrični motor koji razvija 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta. Uparen je isključivo s DSG mjenjačem, a od 0 do 100 km/h ubrza za 8 sekundi prije nego dostigne maksimalnih 225 km/h.
Prodaja nove Fabije Monte Carlo u Evropi počinje nešto kasnije ove godine.