Novi Competition Sports Lightweight model, odnosno CSL, donosi brojne modifikacije u odnosu na standardni M4 Competition i dolazi u vrijeme proslave 50. godišnjice M odjela.
M4 CSL je fokusiran na stazu i predstavlja specijalnu verziju koja je prilagođena onima koji su spremni da se odreknu dijela svakodnevnog života vozača u korist znatno poboljšanih performansi.
Kao što je već rečeno, CSL je skraćenica za Competition Sports Lightweight, a specifikacije pokazuju da je ovaj automobil više od marketinškog trika te da je brutalna zvijer koja se neće svidjeti baš svima.
M4 CSL pokreće isti 3,0-litarski twin-turbo redni šestak koji se nalazi i u modelu M4 Competition, no najveći pritisak turbine kod modela CSL je povećan sa 24,7 na 30,5 psi, odnosno za 24 posto.
Sistem hlađenja je unaprijeđen ne samo zbog povećanja snage, nego i zbog rigorozne upotrebe na stazi. M4 CSL raspolaže sa 543 KS, odnosno 40 KS više nego M4 Competition, dok je maksimalni obrtni moment nepromijenjen i iznosi 650 Nm obrtnog momenta. Motor je i dalje uparen sa osmostepenim automatskim M Steptronic mjenjačem s Drivelogic sistemom. Dodirom karbonskih lopatica iza upravljača aktivira se manuelni mod mjenjača koji omogućava vozaču da bira niže stepene prijenosa sve do najnižeg. Također, mjenjač neće forsirati viši stepen prijenosa kada je manuelni mod aktivan i kada automobil ubrzava. Sva snaga se prenosi na stražnje točkove.
CSL je lakši za 109 kg, a krug na Nurburgringu je "zatvorio" s vremenom 7:20,2 što znači da je najbrži serijski BMW u "Zelenom paklu".
Sve vizuelne promjene imaju utjecaja na performanse jer je BMW optimizirao dizajn za maksimalni potencijal hlađenja i stvaranja downgorcea. Različite komponente, uz pomenuti sistem hlađenja, omogućavaju održavanje optimalne temperature tokom vožnje na putevima i stazi.
M4 CSL od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,7 sekundi, do 200 stiže za 10,7 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi 307 km/h.
Model nema stražnje sjedišta, sadrži mnogo dijelova izrađenih od plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP) uključujući poklopac motora, krov, poklopac prtljažnika, centralnu konzolu, M Carbon sjedišta/kadice bez lumbalne potpore, grijača i elektronskog podešavanje i drugo, a tu su i keramičke kočnice. Kupci će moći dobiti M Carbon sjedišta s elektrinskim podešavanjem i grijačima ako su standardna previše ekstremna i to potpuno besplatno.
Upotreba CFRP-a je pozitivno utjecala na upravljivost.
Sjedišta su presvučena crnom Merino kožom s crvenim umecima od Alcantare, bočna potpora je izražena, a ugao naslona za leđa je fiksan. Nedostatak stražnjeg sjedišta je oslobodio mjesto za dvije kacige.
M4 CSL je dobio specifični i specijalno razvijeni ovjes koji ga je spustio za 8 mm u odnosu na M4 Competition.
Ne treba zaboraviti ni 21 i 22-inčne mat crne M naplatke sa Michelin Pilot Sport Cup 2 R gumama.
Proizvodnja BMW-a M4 CSL počinje u junu, a bit će proizvedeno svega 1.000 primjeraka.