Zadatak nove 308-ice je da kompaniju vrati u vrh kada je riječ o segmentu kompaktnih porodičnih hatchbacka. Automobil je dug 4,25, a visok 1,46 metara i nešto je kraći i niži u odnosu na prethodnika. Dobio je novu EMP2 platformu koju je razvila kompanija PSA. Nju će koristiti i budući modeli Peugeota i Citroena iz C i D segmenta.
Nova platforma je omogućila dizajnerima da naprave model smjelijeg izgleda, smanjena je težina, a unaprijeđena je i dinamika. Motor je niže postavljen, zbog čega nova 308-ica ima "oštriji" prednji dio i niži poklopac motora u odnosu na aktuelni motor. U unutrašnjosti ima više prostora, a tu je i prtljažnik zapremine 470 litara.
Kada je riječ o dizajnu unutrašnjosti, model 308 je preuzeo neke elemente prethodnog modela, ali i od koncepta Onyx, koji je predstavljen prošle godine na Sajmu automobila u Parizu.
Iz Peugeota tvrde da je novi model 308 lakši za 140 kg u odnosu na prethodnika. Emisija CO2 je manja i iznosi 85g/km za najekonomičniju varijantu.
Izgled unutrašnjosti je usvojio i-cockpit filozofiju koja se ogleda u kompaktnom upravljaču i istaknutoj instrument tabli, koja ne odvlači previše pažnje vozaču.
Visoka centralna konzola je opremljena 9,7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir pomoću kojeg nudi pristup brojnim kontrolama. To je omogućilo Peugeotovim dizajnerima da kreiraju komandnu tablu sa manje dugmadi i više kvalitetnih materijala.
Novi Peugeot 308 će se proizvoditi u postrojenju u Sochauxu u Francuskoj. Automobil će biti predstavljen 10. septembra na Sajmu automobila u Frankfurtu. Prodaja će u Evropi početi tokom jeseni ove godine.