Za bolju organizaciju
2

Stellantis napravio promjene u menadžmentu, Alain Favey postao šef Peugeota

Piše: D. B.
Stellantis je napravio promjene u menadžmentu s ciljem pojednostavljenja svoje organizacije.

Ove mjere će omogućiti balans između regionalnih i globalnih odgovornosti, brže donošenje odluka i njihovo izvršavanje. Također, dodatno će ojačati Stellantisovu posvećenost slušanju glasa kupaca te postaviti temelje za novi rast.

Regije će odsad imati poboljšane lokalne mogućnosti donošenja i izvršavanja odluka u pogledu planiranja proizvoda, njihovog razvoja, industrijskih i komercijalnih aktivnosti, dok će koordinacija s globalnim funkcijama biti održana i sve to u svrhu boljeg služenja kupcima.

Softverske aktivnosti su sada integrisane u organizaciju za razvoj proizvoda i tehnologije, koju vodi Ned Curic, čime se pojednostavljuje proces plasiranja inovativnih proizvoda svih brendova na sva tržišta na kojim kompanija radi.

Pored trenutne uloge glavnog izvršnog direktora za regije Amerike, Antonio Filosa preuzima globalno vodstvo kvalitete, što je ključno za obećanja koja kompanija daje kupcima.

Korporativni poslovi i komunikacije su kombinovani kako bi se bolje podržao stalni angažman kompanije sa svim zainteresovanim stranama na čelu s Clarom Ingen-Housz. Kreiran je i novi marketinški odjel, koji predvodi Olivier François, tako da su došlo do pregrupisanja u svrhu bolje podrške brendovima, posebno kroz oglašavanje, globalne događaje i sponzorstva.

Bob Broderdorf je zadužen da vodi Jeep, Alain Favey se pridružuje Stellantisu i imenovan je šefom Peugeota, dok je Xavier Peugeot na čelu brenda DS Automobiles. Anne Abboud je dobila ulogu vođe odjela za komercijalna vozila Stellantis Pro One.

Stellantis još uvijek traži stalnog glavnog izvršnog direktora, a tim procesom rukovodi Posebni odbor Upravnog odbora. Ova pozicija će biti popunjena u prvoj polovini 2025. godine.