Popularni crossover model 3008 sada bi mogao biti u fokusu potencijalnih kupaca koji insistiraju na pogonu preko obje osovine, jer su u Peugeotu predstavili hibridni model 3008 GT HYBRID4 koji pokreće 1,6-litarski benzinski motor potpomognut s dva elektromotora, jednim na prednjoj i drugim na zadnjoj osovini.
Benzinski motor raspolaže s 200 konjskih snaga, elektromotori nude po 110 konjskih snaga, a vozač na kraju u kombinaciji može računati na 300 konjskih snaga koje se distribuiraju na obje osovine, što će biti dovoljno da crossover od 0 do 100 km/h stigne za 6,5 sekundi. Kapacitet baterija (13,2 kWh), prema znatno mjerodavnijim WLTP normama, dovoljan je za prelazak 60 kilometara bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Slabiji hibridni 3008 može se dobiti i bez pogona preko obje osovine, a ista konfiguracija sada je u ponudi i za Peugeotovu nedavno predstavljenu novu generaciju modela 508. Benzinskom motoru sa 180 konjskih snaga u tom slučaju asistira jedan elektromotor sa 110 konjskih snaga. Najveća kombinovana snaga iznosi 225 konjskih snaga, a s nešto manjim kapacitetom baterija (11,8 kWh) oba automobila prije potpunog pražnjenja baterija mogu preći nešto više od 40 kilometara.
Za punjenje baterija u najsporijoj varijanti punjača (3,3 kW, 8A) potrebno je sedam sati, a s opcinim sistemom 'wallbox' (6,6 kW, 32A) vrijeme punjenja iznosi sat i 45 minuta. Peugeotovi novi hibridni automobili u evropske prodajne salone stižu u drugom kvartalu naredne godine.