U BMW-u su pri kraju testiranja nove generacije modela M5 s kojom će nedavno predstavljen Mercedes-AMG E63 S uskoro dobiti ljutog konkurenta.
Na legendarnoj njemačkoj stazi Nordschleife snimljen je prototip u završnoj fazi testiranja, a tvornički testni vozač BMW-a, na zadovoljstvo svjedoka, nije štedio novi M5 (F90) koji će u produkcijskom izdanju pokretati unaprijeđeni 4,4-litarski biturbo V8 motor s nešto više od 600 konjskih snaga.
S prelaskom na novu CLAR platformu BMW-ova nova supersportska limuzina imat će manju masu, što će primarno ići na ruku ukupnim performansama, ali i manjoj potrošnji goriva.
Novi M5 će se prvi put ponuditi s pogonom preko obje osovine (xDrive), ali će novi sistem distribucije u ovom slučaju dozvoljavati vozaču da sam odabere na koju će se osovinu prenositi (sva) snaga motora, što znači da će M5 oni koji to vole na tradicionalan način moći voziti i s pogonom samo preko zadnje osovine.
Nestrpljivi već sad mogu posegnuti za superbrzim BMW-om M550i xDrive ili možda Alpininim modelom B5 Bi-Turbo, a strpljivi će sačekati do septembarskog Sajma automobila u Frankfurtu kada će BMW premijerno predstaviti novi M5.