U posljednjih 26 sezona MotoGP-a kompanija BMW je uvijek ustupala sigurnosne automobile, a M5 se sada pridružio dugoj listi drugih BMW M modela koji su korišteni u proteklim godinama. Prethodno su ulogu safety cara imali modeli M2, M3 Touring te XM Label Red u prvom dijelu aktuelne sezone, ali u BMW-u očigledno žele pokazati svijetu da su i njegove najteže kreacije dorasle zadatku na stazi.
BMW je ukrasio eksterijer safety cara specijalnom livrejom inspirisanom M hybrid endurance trkaćim automobilom, dominira mat crna boja, koja je kombinovana s površinama bijele, plave, crvene i ljubičaste boje. Automobil zaista izgleda "opasno", posebno zbog svojih masivnih lukova točkova.
Osvajač ovogodišnje BMW M Award nagrade također će dobiti novi M5. Svake godine ova nagrada pripadne vozaču s najboljim rezultatima u kvalifikacijama. Takmičenje se održava duže od 20 godina, ali je ovo tek drugi put da je elektrificirani M model glavna nagrada. Prošle godine je Francesco Bagnaia dobio novi BMW XM Label Red.
Najnoviju generaciju modela M5 pokreće 4,4-litarski twin-turbo V8 motor, koji razvija 585 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Asistira mu hibridni sistem s električnim motorom, tako da ukupna snaga zapravo iznosi 727 KS i 1.000 Nm.