Novi 911 RSR slijedi prethodni 991 RSR (koji je također baziran na GT3 RS), a koji je otkriven 2013. godine i bio vodeći trkaći automobil Porschea u razdoblju od četiri godine. Sada je doživio velike izmjene i poboljšanja kako bi nastavio i nadmašio uspjehe svog prethodnika na svjetskom prvenstvu proizvođača i vozača FIA trkama izdržljivosti.
"Nikada se ne oslanjamo na prethodne uspjehe", objašnjava Pascal Zurlinden, direktor GT Factory Motorsporta. Da bi dodatno poboljšali 911 RSR, Zurlinden je istakao kako su su Porscheovi inženjeri uočili prostor za poboljšanja u mnogim područjima, posebno u složenim područjima voznih osobina, efikasnosti, trajnosti i mogućnosti bzog servisiranja.
Posebno je istaknuto da je čak 95 odsto RSR-a iz 2019. godine potpuno novo. Jedina stvar koja je naslijeđena od prethodnika su farovi, kočioni sistem, kvačilo, sjedište vozača i dijelovi ovjesa.
Za pogon novog 911 RSR zadužen je obnovljeni motor iz Porschea 991.2. Atmosferski šestocilindarski bokser ima nešto veću zapreminu od 4,2 litra, što ga čini najvećim bokserskim motorom koji je ikada ugrađen u jedan Porsche 911. motor ima 515 konjskih snaga, a prenosi se na zadnje točkove pomoću novog šestostepenog sekvencijalnog mjenjača.
Porsche se osigurao da novi 911 RSR bude odmah spreman za osvajanje WEC-a. Tako je u Le Castelletu u martu 2019. godine uspješno obavljen test od preko 6.000 kilometara i preko 30 sati neprekidne vožnje bez ikakvih tehničkih problema.
Potpuno novi Porsche 911 RSR će imati svoj trkaći debi u Silverstonu 1. septembra 2019. godine.