Povratak Octavije s 4x4 pogonom: Ovaj put prioritet imaju benzinac i limuzina
Octavia je jedan od ključnih modela češkog proizvođača širom evropskog kontinenta. Međutim, njen uspjeh nije zasnovan samo na slušanju kupaca i ponudi provjerenih rješenja, već i na kompletnoj paleti motora koji se prilagođavaju praktično svim potrebama.
Zato je prije nekoliko mjeseci češki brend odlučno riješio da popuni praznine i vrati tehnologiju koju njihovi rivali koriste samo u svojim SUV-ovima ili u posebnim sportskim verzijama.
Nakon što je temeljito preispitala svoju odluku, Škoda je ponudila pogon na sva četiri točka u obje varijante karoserije. Tako se sad češka zvijezda razmeće pogonom koji konkurenti ne nude, a ne nudi ni nova Octavia RS. Štaviše, ni popularni TDI više nije nužno prvi izbor motora u paketu s pogonom na sve točkove.
I još bolje, jer je obično pogon na sve točkove rezervisan za karavan, ovaj put prioritet ima limuzina, odnosno liftback izvedba. Motor povezan s pogonom na sva četiri točka je 2,0-litarski TSI blok koji proizvodi maksimalnu snagu od 204 KS, odnosno 14 "konja" više od verzije iz prethodne generacije, a motor je povezan sa sedmostepenim DSG mjenjačem. Česi u zavisnosti od verzije ističu potrošnju u rasponu od 6,7 do 7,3 litra benzina u prosjeku, samo pola litre više od 190 KS iz prethodnog modela.
Octavia 4x4 je već dostupna za narudžbe u Njemačkoj, a u narednim sedmicama će biti lansirana i na drugim tržištima. Cijene se kreću od 39.760 eura za limuzinu i od 40.460 eura za Octaviju Combi 2.0 TSI DSG 4x4. Namjera proizvođača je da krene s proizvodnjom u drugom kvartalu godine, kako bi prve isporuke krenule početkom ljeta.