Fokus na performansama
10

Predstavljen Abarth 595 Pista sa 165 KS

D. B.
(Foto: Klix.ba)
Fiatov podbrend Abarth predstavio je model pod nazivom 595 Pista.

Radi se o bolje opremljenoj verziji modela 595 Turismo, koja je dobila niz ranije opcionih kozmetičkih poboljšanja, kao i bolje performanse. Automobil je baziran na Fiatu 500 i fokusiran je na performanse. Pokreće ga 1,4-litarski turbobenzinac koji isporučuje 165 KS i koji je opremljen Garrett turbinom, a tu je i vrhunski Record Monza izduvni sistem. To je dio standardne opreme Competizione verzije, ali ne i modela 595 Turismo.

Iako nova turbina ne čini model 595 Pista snažnijim od Turisma, u Abarthu tvrde da ipak pravi razlike. Mjenjajući pritisak u komori za sagorijevanje, obrtni moment automobila od 230 Nm je dostupan pri 2.250 obrtaja.

Model 595 Pista je dobio i Koni stražnji ovjes s FSD sistemom (Frequency Selective Damping) koji podešava ovjes i prilagođava ga podlozi i brzini s ciljem veće stabilnosti i udobnosti.

Automobil ima specifični Abarthov kočioni sistem s ventiliranim diskovima promjera 284 mm naprijed i 240 mm nazad. Motor je uparen sa autmatiziranim manuelnim mjenjačem koji efikasno radi kao automatik, ali su vozaču na raspolaganju i lopatice koje mu omogućavaju da preuzme kontrolu.

Pista se rezlikuje i po specijalnom izgledu karoserije, mat sivoj boji sa svijetlo zelenim detaljima. Bočni retrovizori, spliter i centralni dijelovi naplataka su zelene boje te predstavljaju kontrast crnom difuzoru, naplacima od legura i drugim detaljima. Automobil je dobio i specijalne Pista oznake na vratima prtljažnika.

U unutrašnjosti su nova sjedišta kojima je odana počast proizvođaču povodom 60. godišnjice, a na naslonima je ispisano "Abarth 70". Sjedišta su urađena u stilu kadica s novim presvlakama, a u unutrašnjosti je i 7-inčni ekran infotainment sistema sojetljiv na dodir. To je verzija Uconnect sistema te dolazi sa HD ekranom, DAB radiom, Android Audio i Apple CarPlay sistemima.

Novi model posjeduje i sportsku upravljač s ravnim donjim dijelom te sportsko dugme koje omogućava modificiranje karakteristika automobila za više sportsku vožnju, odnosno maksimizira obrtni moment te mijenja način upravljanja i reakciju na pritisak papučice gasa.