Dosad je BMW-ov električni SUV bio poznat kao iNext, ali produkcijski model zapravno nosi oznaku iX. Iako razvoj još uvijek traje, električni SUV je ipak predstavljen te su otkrivene gotovo sve njegove tajne.
BMW iX je baziran na novoj platformi koju je bavarska kompanija specijalno razvila za električna vozila. Prednosti ima dosta, a u BMW-u su posebno ponosni na automatiziranu vožnju i digitalne tehnologije. Kompjuter može obradit 20 puta više podataka u odnosu na prethodne modele.
Kada je riječ o dimenzijama eksterijera, iX je veoma blizak BMW-ovim modelima s konvencionalnim pogonom. Dug je kao i X5, visok kao X6, a ima točkove iste veličine kao X7. Možda novi SUV ne izgleda posebno elegantno, ali je fokus ipak na minimalističkom dizajnu i "izražavanju futurističke forme uživanja u vožnji".
Velika prednja maska ne pomaže, ali je funkcionalna jer sadrži senzore, kameru i radare za naprednje pomoćne sisteme.
BMW iX je prvo produkcijsko vozilo s heksagonalnim upravljačem za koji proizvođač tvrdi da olakšava pristup i omogućava vozaču bolji pogled na klaster. U unutrašnjosti je i konzola s dugmadima za električna sjedišta koja se nalazi na panelima vrata. Treba reći i da iX ima najveću staklenu površinu ikada ugrađenu na jedan BMW-ov model.
Veliki SUV pokreće BMW-ova peta generacija potpuno električnog pogona, a radi se o dva električna motora kombinovane snage koja je nešto veća od 500 KS. Zahvaljujući tome iX od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi.
S motorom je uparene masivna baterija od 100 kWh, koja omogućava domet od 600 km po evropskom WLTP ciklusu.
DC brzo punjenje do 200 kW će napuniti bateriju do 70 posto kapaciteta za 40 minuta, a svega 10 minuta punjenja je dovoljno za domet od 120 km.
Proizvodnja bi trebala početi u drugoj polovini 2021. godine u postrojenju Dingolfing, a prodaja krajem iste godine.