Iako novi Evoque vanjskim mjerama nije veći u odnosu na istoimenog prethodnika, nova Land Roverova platforma PTA (Premium Transverse Architecture) na kojoj je nastao sa sobom je donijela više prostora u putničkoj kabini, posebno za putnike u drugom redu, a veća je i zapremina prtljažnika koji sa svim sjedištima u funkciji može "progutati" 610 litara.
Pored mnogobrojnih detalja na skladnoj karoseriji, koja je 13 posto kruća od prethodne generacije, Evoque je i iznutra dizajniran u duhu Velara. Analogna instrumentna tabla zamijenjena je digitalnim rješenjem, a dvostruki display na centralnoj konzoli u ovom slučaju spada u opcionu opremu. Pored kvalitetnih materijala koji su korišteni za oblaganje kabine udobnosti putnika dodatno će pomoći i znatno bolji nivo zvučne izolacije.
Prvi od motora u ponudi bit će četverocilindarski turbobenzinac s 248 konjskih snaga koje se na obje osovine distribuiraju posredstvom 9-stepenog automatskog mjenjača, a s novom platformom u ponudi će uskoro biti i "mild" hibridna verzija četverocilindarskog turbobenzinca s 300 konjskih snaga. Ručni mjenjač za sada nije u ponudi, a vozač će na raspolaganju imati šest radnih programa za optimalan prijenos snage na podlogu.
Dobre karakteristike daleko od asfalta obećava adaptivni ovjes, veliko rastojanje podnice od tla i odlični prilazni i odlazni uglovi iza osovina, a Evoque će se snaći i u vodi čija dubina ne prelazi 60 centimetara. Pored mnogobrojnih sigurnosnih i sistema za pomoć vozaču "mali Velar" je premijerno opremljen i kamerama za nadzor prostora koje su smještene u masci hladnjaka i kućištima vanjskih retrovizora.
Land Rover će sve tehničke detalje i cijene otkriti nakon februarskog predstavljanja na Sajmu automobila u Chicagu (SAD).