Riječ je o Peugeotu E-308 koji je baziran na istoj platformi kao i "konvencionalni" model 308 tako da je uveliko preuzeo dizajn eksterijera i unutrašnjosti. Novi set 18-inčnih felgi je razvijen s fokusom na aerodinamičnost kako bi se iz baterije "izvukao" maksimalni domet.
Peugeot E-308 se oslanja na novu generaciju baterije upotrebljivog kapaciteta od 51 kWh. Baterija radi na 400 volti i sadrži novi hemijski sastav sa 80 posto nikla, 10 posto mangana i 10 posto kobalta. Potpuno napunjena, baterija osigurava više od 400 kilometara dometa.
Prednji dio i podvozje su suptilno modificirani u svrhu bolje aerodinamike, a automobil je dobio i nove gume niskog trenja. Peugeot je dodao mod vožnje "Brake" koji potiče usporavanje nakon puštanja papučice "gasa" kako bi se unaprijedio povratak energije. Maksimalna brzina punjenja iznosi 100kW te je potrebno manje od 25 minuta da se baterija napuni od 20 do 80 posto kapaciteta.
E-308 će biti dostupan kao hatchback i karavan, a pokretat će ga novorazvijeni električni motor koji razvija 156 KS i 260 Nm obrtnog momenta. Zasad nema detalja o performansama.
Peugeot će prodavati E-308 od sredine 2023. godine u Allure i GT opremi, a kupci će moći kupiti hatchback i karavan direktno putem internet stranice francuske kompanije. Također, bit će moguća opcija "staro za novo". Isporuke će se vršiti bez dodatnih troškova.
Iz Peugeota tvrde da je E-308 SW prvi električni karavan evropskog proizvođača, ali to tehnički i nije tako jer je Porsche Taycan Sport/Cross Turismo također model s dugim krovom koji ima električni pogon.