Model Q6 e-tron je treći električni SUV marke iz Ingolstadta, koji se pridružuje manjem Q4 e-tron i većem Q8 e-tron. Njegovo otkrivanje u Audijevom sjedištu označava značajan korak ka cilju brenda da do 2033. godine ima liniju automobila samo na električni pogon.
Audi Q6 e-tron je prvi Audijev model postavljen na PPE - tehnološki savremenoj platformi Volkswagen grupe, a istu dijeli s nedavno predstavljenim Porsche Macanom druge generacije. Dakle, riječ je o 800-voltnoj arhitekturi s maksimalnom snagom punjenja do 270 kW, koja adekvatno prati model visokih performansi kakav je Q6.
S druge strane, Audijev električni SUV u svoj podnici ima instaliranu novorazvijenu litijum-jonsku bateriju, koja se sastoji od 12 modula i 180 prizmatičnih ćelija sa ukupnim bruto kapacitetom od 100 kWh (94,9 kWh neto). Autonomija ovog 4,77 metara dugog i 2.350 kg teškog SUV-a iznosi 625 km. Kada se koristi stanica za punjenje kompatibilna s tehnologijom od 400 volti, baterija se automatski dijeli na dva dijela (dvije baterije) jednakog napona, koji se mogu paralelno puniti snagom do 135 kWh.
Prilikom lansiranja na tržište, Audi će izbaciti dvije verzije. Ulaznu verziju za početak predstavlja Q6 e-tron Quattro sa 388 KS. Mnogo potentnije djeluje SQ6 e-tron sa 517 konja. Obje verzije dostupne su s dva motora i s pogonom na sve točkove. Verzija Q6 e-tron quattro ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 210 km/h, dok moćnijem SQ6 e-tron treba svega 4,3 sekunde uz "maksimalu" od 230 km/h.
U unutrašnjosti dominira kontrolna ploča s nizom od tri OLED ekrana: virtuelni ekran kokpita od 11,9 inča, zatim centralni infotainment ekran s dijagonalom od 14,5 inča koji je zakrivljen prema vozaču i 10,9-inčni displej ispred suvozača. Infotainment sistem pokreće operativni sistem Android Automotive, a brend će također ponuditi i head-up displej proširene stvarnosti.
Cijena Q6 e-tron verzije počinje od 74.700 eura u Njemačkoj, što je oko 10.000 eura manje od jednako pogonjenog Macana. U zavisnosti od tržišta, Audi će nakandno ponuditi verzije s pogonom na zadnje točkove, s dužim dometom i s nižim cijenama, koje će se vjerovatno kretati ispod 70.000 eura.
Q6 e-tron će silaziti s proizvodne trake matične tvornice u Ingolstadtu, kao prvi EV koji će se tamo proizvoditi. Audi planira predstaviti i RS varijantu, koja je prvi performansni električni SUV iz ove porodice.