Hyundai je u februaru predstavio redizajnirano izdanje svog predstavnika u C segmentu, a na prvim zvaničnim fotografijama pokazali su sličan posao koji su sada uradili i na najsnažnijoj verziji koju "potpisuje“ njihov N odjel.
Promjene na karoseriji sportskog modela i30 N uključuju drugačije dizajnirane odbojnike, redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih LED svjetala i veći difuzor, a redizajnirana je i maska hladnjaka. "Tačku na i“ predstavljaju nove 19-inčne aluminijske felge.
Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, a među najznačajnijim novostima je uvođenje u ponudu novorazvijenog 8-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila iza čije kalibracije stoji N odjel.
Još uvijek se ne zna jesu li u Hyundaiju modificirali stvari ispod prednjeg poklopca gdje se krije dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji nudi 250, odnosno 275 KS (u Performance verziji), ali se očekuje da će i30 N u kombinaciji s automatskim mjenjačem do "stotke“ stizati brže od verzije s ručnim 6-stepenim mjenjačem