Prvi primjerci decentno redizajniranog izdanja BMW-a M3 do prvih kupaca trebali bi stići u julu, a promjene na trovolumenskoj karoseriji uključuju kućišta prednjih LED svjetala s novom grafikom dnevnih svjetala i pokazivača pravca, drugačije otvore za protok zraka u prednjem odbojniku, redizajniranu oznaku na poklopcu prtljažnika i nove aluminijske ojačane felge 825M koje će biti dostupne i u svijetlosivoj boji.
Kožom, aluminijem i karbonom obložena kabina „pojačana“ je redizajniranim multifunkcionalnim upravljačem s crvenim markerom na obruču koji može biti obložen i alkantrom i novom digitalnom instrumentnom tablom. Tu je i posljednja verzija softvera koji pokreće unaprijeđen multimedijalni sistem u novom kućištu i znatno pojednostavljeno upravljanje automatskim klima-uređajem.
Poznati redni trolitarski biturbo motor sa šest cilindara (S58) i dalje ostaje najsnažniji u BMW-u M3 s čuvenom oznakom CS (550 KS), ali su u M odjelu odlučili da spomenuti motor uz redizajnirani M3 u verziji Competition xDrive umjesto dosadašnjih 510 sada razvija 530 KS uz nepromijenjenu vrijednost najvećeg obrtnog momenta (650 Nm) za čiju je distribuciju na osovine zadužen 8-stepeni automatski mjenjač.
Snaga motora u ostatku M3 društva koje je raspoloživo u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem i bez adaptivnog pogona preko obje osovine (xDrive) ostaje kao i prije redizajna (480 i 510 KS). M3 Competition xDrive iz mjesta do "stotke" stiže za 3,5 sekundi i s opcionim paketom M Driver koji isključuje elektronski limitator razvija 290 km/h. Osnovna cijena za redizajnirani M3 Competition xDrive u Njemačkoj iznosi 105.300 eura.