Uoči zvanične premijere
18

Renault pokazao Megane RS Trophy-R bez kamuflaže

Klix.ba
Snimanje promotivnog videomaterijala sugeriše da je najbrži Megane korak od zvaničnog predstavljanja.

U Renault Sportu očigledno privode kraju posao vezan za najbržeg Megana koji je, pored bjesomučnih testiranja na stazi Nürburgring Nordschleife, nosio ulogu glavnog glumca u snimanju promotivnog materijala uoči zvaničnog predstavljanja.

Nedostatak kamuflažnih folija otkrio je da Megane RS Trophy-R sa sobom donosi interesantne crvene aplikacije na bokovima. Crven je i karakterističan usmjerivač zraka na prednjem odbojniku, a tu je i poveći otvor za ulazak zraka na poklopcu motora.

Još uvijek nije poznata snaga 1,8-litarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora koji u kombinaciji s nedavno predstavljenom verzijom RS Trophy nudi 300 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta, ali se već zna da će Trophy-R biti znatno lakši.

Uskoro ćemo saznati hoće li "dijeta" (izbacivanje zadnjih sjedišta, stakla od pleksiglasa, lakše felge...), zajedno s kapacitetnijim kočnicama, namjenskim gumama i još čvršćim ovjesom, nakon svega biti dovoljna da Renault na Nürburgringu vrati izgubljenu titulu najbržeg produkcijskog automobila s prednjim pogonom koju trenutno drži Hondin Civic Type R.