Produkcijski Concept One dobio je nešto drugačiji prednji usisnik, ispupčen prednji poklopac i novi nagib prednjeg vjetrobranskog stakla. Na automobilu koji za pogon koristi isključivo elektromotore vidljiv je i zadnji karbonski difuzor zraka, tu su i posebna kućišta zadnjih svjetala, a drugačije su i 20-inčne felge na kojima su Pirellijeve gume P Zero.
U unutrašnjosti ovog automobila nijedan element nije napravljen od plastike, a umjesto nje korišten su aluminijum, karbon i alkantara. Ispred vozača je digitalna instrumentna ploča, a tu je i najmoderniji multimedijalni sistem sa mogućnošću 4G povezivosti.
Za pokretanje automobila zadužena su četiri elektromotora koji u kombinaciji raspolažu sa 1.072 konjske snage i nude 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta, a energijom ih opskrbljuju 82-kWh akumulatori. Prijenos snage optimalno je raspoređen na sva četiri točka, a tu su i četiri radna programa za distribuciju snage na podlogu (comfort, control, track i drift).
Uz spomenuti „hardware“ bešumni Concept One od 0 do 100 km/h stiže nakon 2,6 sekundi, ali još je upečatljiviji podatak da mu od 0 do 300 km/h treba samo 14,2 sekunde. U Rimcu kažu da automobil prestaje ubrzavati tek kada dostigne 354 km/h.
"Moj cilj nije kreiranje električne verzije današnjih supersportskih automobila. Želim iskoristiti dostupnu tehnologiju za kreiranje supersportskog automobila koji će u mnogim bitnim segmentima biti ispred konvencionalnih rješenja. Želim kreirati supersportski automobil koji je primjeren stoljeću u kojem živimo", kaže Mate Rimac koji u kompaniji Rimac Automobili obavlja funkciju izvršnog direktora.
Uoči Sajma automobila u Ženevi iz Rimca je stigla i informacija da planiraju napraviti osam produkcijskih primjeraka modela Concept One, ali još nema informacija o cijeni i dostupnosti.