Konstruisan i napravljen da iskoristi maksimum potencijala Rimac All Wheel Torque Vectoring sistema, Concept S dolazi sa 218 kW (296 KS) više snage i 200 Nm više okretnog momenta, ali ujedno i sa 50 kg manje mase u odnosu na Concept One. Uz sve to dodatno se ističe agresivnim aerodinamičkim paketom, gdje se posebno ističe veliko aerodinamičko "krilo" na zadnjem dijelu.
Ovi dodatni aerodinamički elementi nisu ukras, upravo suprotno, poboljšali su silo potiska prema tlu za čak 34%, tačnije do 650 kg, koji "gura" nisku i široku karoseriju Rimca Concept S prema asfaltu.
U kombinaciji sa gumama visokih performansi i uz veći nivo prianjanja omogućeno je otvaranje širokog spektra ekstremnih postavke za sistem All Wheel Torque Vectoring (RAWTV), pa su dinamičke performanse Concepta S uz 1.384 KS i 1.800 Nm obrtnog momenta sada podignute na još veći nivo.
Očito je da kompaniji Rimac Automobili ne nedostaje ideja i načina da sve ostale klasične supersportske automobile učine pomalo prevaziđenim.