Sajam u Parizu
10

Sealion 7 debitovao u Evropi kao BYD-ov novi rival Tesli

D. B.
BYD-ova brza ekspanzija na evropskim tržištima nastavlja se potpuno električnim SUV-om pod nazivom Sealion 7, koji postaje rival Teslinom Modelu Y.

Sealion 7 je već dostupan u Kini, no u Evropi je debitovao na sajmu automobila u Parizu, dok isporuke započinju već ovog mjeseca.

Ovo je osmi NEV u BYD-ovoj evropskoj ponudi te se pridružuje modelima Dolphin, Seal i Seal U koji su već dio Ocean Series porodice kineskog proizvođača. Međutim, dok BYD privlači pažnju brzim rastom, postavlja se pitanje da li je Sealion 7 zaista spreman za ugrozi dominaciju Tesle.

Sealion 7 je debitovao u Kini u novembru prošle godine i odlikuje ga BYD-ov poznati dizajnerski jezik. Naprijed su svjetla koja nalikuju na ona kod modela Seal U, no uparena su sa više sportskim usisnicima na braniku. Model ima padajuću liniju krova koja se spaja s LED stražnjim svjetlima pune dužine, što opet podsjeća na sedan Seal. Automobil je zasigurno moderan, no nema ništa spektakularno. Ukoliko blago zatvorite oči, mogli biste ga pomiješati s nekim drugim električnim SUV-ovima na tržištu.

BYD Sealion 7 je baziran na e-Platform 3.0 Evo platformi, koja je kompatibilna s jednim i dva elektromotora. U Evropi će BYD u početku nuditi verziju visokih performansi s dva elektromotora.

Sealion 7 ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi te podržava brzo punjenje do 230 kW. Podataka za evropsku verziju nema, no ovaj model u Kini isporučuje 530 KS i može preći 550 kilometara zahvaljujući 82,56 kWh BYD Blade bateriji.

Isporuke počinju krajem ovog mjeseca, a proizvodnja ovog modela bi se u budućnosti mogla obavljati u novom postrojenju u Mađarskoj. Time bi se BYD oslobodio carina na uvoz kineskih automobila u EU. Postrojenje će biti u pogonu do kraja 2025. godine te bi moglo postati proizvodni centar za većinu BYD-ovih modela namijenjenih evropskom tržištu.