Autmobil je baziran na Leon Cupra R hatchbacku koji pokreće isti 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji razvija 300 KS te koji je uparen s DSG mjenjačem. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 4,9 sekundi.
Dok je Cupra R hatchback imao samo pogon na prednje točkove, ST karavan ima pogon na sva četiri točka sa suptilnim podešavanjem nagiba čime se dobilo na iskustvu vožnje i brzini prolaska kroz zavoje.
Kao što je slučaj s hatchbackom, R ST se razlikuje od ostatka Leonove ponude po bakrenim detaljima eksterijera i prednjem spliteru, retrovizorima, pragovima te stražnjem difuzoru napravljenim od karbonskih vlakana. Brembo kočnice visokih performansi kriju se iza 19-inčnih naplataka od legura, dok četiri završetka izduvnih cijevi govore da se radi o modelu visokih performansi.
U unutrašnjosti su paneli vrata urađeni u stilu karbonskih vlakana, dok su okviri ventilacijskih otvora, logotiop na upravljaču i šavovi također u boji bakra. U standardnoj opremi dolaze 8-inčni ekran osjetljiv na dodir, upravljač i ručica mjenjača presvučeni Alcantrarom, sistem ulaska u vozilo bez ključa, kao i kamera za pomoć pri kretanju unazad.
Vozač i suvozač se smještaju u sportska profilisana sjedišta koja su ipak dovoljna udobna i za duža putovanja.
Iako je sad Cupra samostalni podbrend, postojeći SEAT-ovi modeli tunirani u performance odjelu će nastaviti nositi logotip ove kompanije kako bi se izbjegla zabuna.
Isporuke kupcima će početi već ovog mjeseca.