Tarraco svoje ime dobio od španskog grada Taragona na obali Mediterana, a vozi se na platformi MQB A+ koja je već poznata i provjerena u Volkswagen Grupi. Zahvaljujući ovoj platformi Tarraco je dugačak 4.7 metara i nudi obilje prostora unutrašnjosti.
Kupci mogu birati između osam boja karoserije, dok je u unutrašnjosti Tarraco dostupan sa digitalnim instrumentima Virtual Cockpit sa 10,25 inčnim ekranom. Na vrhu centralnog grebena nalazi se još jedan, 8-inčni, infotainment ekran, a sistem je dostupan sa opcionalnim upravljanjem pokretima ruke.
Od samog početka prodaje Tarraco je dostupan sa četiri motora. Osnovna opcija je 1,5-litarski četvorocilindrični turbobenzinac sa 150 konjskih snaga, a isporučuje se sa pogonom na prednje točkove i šestostepenim manuelnim mjenjačem. Kupci mogu izabrati i 2.0-litarski četvorocilindrični turbobenzinac sa 190 KS i pogonom na sve točkove, te sedmostepenim DSG mjenjačem. Dizlesku opciju čini 2.0-litarski turbodizelaš u verzijama sa 150 KS ili 190 KS. Oba imaju pogon na svim točkovima, ali slabija verzija dolazi sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, dok snažnija varijanta ima sedmostepeni DSG.
SEAT je odmah najavio da će Tarraco kasnije dobiti "alternativne pogonske tehnologije", što vjerovatno znači da je i hibridni model u pripremi.
Prodaja Tarraca počinje u Evropi do kraja ove godine, a za proizvodnju ovog modela biće zadužene proizvodne linije Volkswagen Grupacije u Wolfsburgu u Njemačkoj.