Ponuđena odmah u obje verzije, kao limuzina i kao karavan, treća generacija Octavije RS biće ponuđena uz 2.0-litarski TSI benzinski motor od 220 KS koji je preuzet iz Golfa VII GTI, ali i sa 184 KS snažnim 2.0-litarski TDI motorom koji je poznat iz Golfa GTD VII.
Opremljena šestobrzinskim ručnim mjenjačem i TSI motorom Octavia RS će sprintari od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi, dok će joj maksimalna brzina biti 248 km/h. TDI verziji će trebati 8,1 sekunda za ovo ubrzanje i moći će postići maksimalnu brzinu od 232 km/h.
Škoda će nuditi i opcionalni šestostepeni DSG, ali performanse automobila s ovim mjenjačem još uvijek nisu poznate.
Uz ovakav pogon Škoda Octavia RS dolazi i sa sportskim ovjesom zbog kojeg je auto 12mm, ili 13mm u Combi verziji, niži od obične Octavije. Također standardni dio opreme je i elektronska blokada diferencijala (XDS) što uz elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC) nudi bolju trakciju i manje podupravljanja.
Octavia RS može biti opremljena s naplacima veličine u rasponu od 17 do 19 inča, i to u četiri različita dizajna, dok će iza naplataka pažnju privlačiti crvene kočne čeljusti. RS verzija izgleda agresivnije od standardnog modela zahvaljujući izmjenjenoj prednjoj maski, drugačijim prednjim i zadnjim branicima, dok pažnju privlači i saćasta mreža na otvorima za zrak, kao i difuzor i spojler a zadnjem dijelu automobila.
Unutrašnjost krije kožom obložen sportski volan, sportska sjedišta, drugačiju instrument tablu, ploče na pragovima i pedale izrađene od nehrđajućeg čelika, kao i značajan broj "RS" oznaka.