Riječ je o modelu Smart #1 koji predstavlja značajno distanciranje od onoga što je kompanija ranije nudila, a uz to i najavljuje ono što dolazi u budućnosti.
Najnoviji Smartov model je dizajniran tako da privuče mase svojim elegantnim izgledom, naprednom tehnologijom i potpuno električnim pogonom.
Iz Smarta su otkrili neke detalje o modelu i njegov produkcijski izgled, a veoma je sličan prošlogodišnjem konceptu Smart Concept #1. Sličnosti se odnose i na unutrašnjost, koja je nakrcana tehnologijom. Ona uključuje 3D korisnički interfejs baziran na AI tehnologiji kojom se može upravljati glasovnim komandama. Smart je ugradio i 12,8-inčni ekran infotainment sistema, dok je vozačima namijenjen 9,2-inčni digitalni instrument klaster.
Automobil je dobio vrata bez rama, ručke koje se uvlače te panoramski stakleni krov. Dug je 4,27, širok 1,82 i visok 1,64 metra, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2,75 metara. Automobil je težak 1.820 kg.
Smart #1 pokreće električni motor uparen sa NCM baterijom kapaciteta 66 kWh, koji isporučuje 268 KS. i 343 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na stražnje točkove. Maksimalna brzina iznosi 180 km/h.
Korištenjem 22 kW AC punjača, baterija se napuni od 10 do 80 posto kapaciteta za 3,5 sati, dok se to vrijeme smanjuje na 30 minuta korištenjem 150 kW DC punjača.
Iz Smarta tvrde da domet automobila iznosi između 420 i 440 km/h, a tehnologija mu omogućava air-to-air nadogradnje za više od 75 posto ECU jedinica, čime je moguće povećati domet sistema vozila tokom putovanja.
Kada će početi prodaja i po kojoj cijeni zasad nije poznato. Ipak, očekuje se da će se Smart #1 prvobitno pojaviti u Kini, a nakon toga i na evropskom tržištu.
Smart je postao njemačko-kineski brend kada se Mercedes udružio s Geelyjem u svrhu električne budućnosti.