Samo za stazu
22

Stigao je i Maserati MC20 koji se ne može koristiti na javnim cestama

E. L.
Trkaći MC20 razvijen je prema specifikacijama klase GT2 i sa svojom će se konkurencijom suočiti naredne godine. Zvaničan naziv: Maserati GT2.

Mnogi se slažu da je trkaći Maserati GT2 koji je publika premijerno mogla vidjeti i čuti prije trke 24 sata Spa u Belgiji jedan od najljepših trkaćih automobila današnjice, a vrijeme će pokazati hoće li Maseratijevo novo "oružje“ iz klase GT2 biti i uspješno kada se naredne sezone suoči s konkurencijom na kružnim stazama širom svijeta.

Duhovni nasljednik Maseratijevog "trkača“ MC12 nastao je na cestovnoj verziji Coupé modela MC20, a pokreće ga adekvatno dorađen Maseratijev trolitarski V6 motor Nettuno s kojim su u Modeni završili priču oko motora koje su do Nettuna uvijek „posuđivali“ od Ferrarija. Optimiziran za trkaće uslove, motor razvija 630 KS pri 7.500 obr/min i 730 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je na raspolaganju od 3.000 obr/min.

Osmostepeni automatski mjenjač iz cestovnog modela zamijenjen je 6-stepenim sekvencijalnim mjenjačem, a trkama je prilagođena i ograničena mehanička blokada diferencijala. Iza 18-inčnih felgi s centralnim pričvršćivanjem kriju se adaptivni amortizeri, a tu je i novorazvijeni izduvni sistem sa drugačije smještenim završecima.

Nove komponente i otvori na karoseriji poboljšale su aerodinamiku/prijanjanje i hlađenje motora/kočnica, a uz Maseratijev trkaći jednosjed standardno stiže podešavanje upravljača/papučica, sistem za gašenje požara, sigurnosni pojasevi sa šest tačaka pričvršćivanja, sigurnosni kavez, ali i klima-uređaj. Opciono se može dobiti sistem za nadzor pritiska u gumama i kamera za lakše praćenje situacije iza automobila.

Maserati će GT2 nuditi privatnim timovi, ali i pojedincima koji sebi mogu priuštiti "igračku“ za vožnju samo na stazi, a cijena još uvijek nije objavljena.