Kao sedan i hatchback
39

Stigao je redizajnirani Audi S3, sada je još snažniji i zabavniji

E. L.
Osvježeno izdanje Audija S3 pokreće poznati dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji sada razvija 333 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Četiri godine nakon predstavljanja posljednje generacije Audijevog sportskog modela S3 (8Y) na scenu je stiglo sveobuhvatno redizajnirano izdanje zgodnog automobila iz C segmenta koji će evropskoj publici i dalje biti dostupan u dvije karoserijske verzije.

Poklonike performansi ponajviše će obradovati informacija da poznati dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor u osvježenom S3 umjesto dosadašnjih 310 KS i 400 Nm sada raspolaže s 333 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na obje osovine (quattro) zadužen ojačan, unaprijeđen i još brži 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (S tronic).

Dodatni potencijal zaslužan je da S3 iz mjesta do „stotke“ sada stiže za 4,6 sekundi (0,2 sekunde brže od prethodnika), a najveća brzina i dalje je elektronski ograničena na 250 km/h. U prilog zabavi i performansama ide i podatak da redizajnirani S3 sa sobom donosi rješenje dijeljenja obrtnog momenta između zadnjih točkova koje je "posuđeno" iz još snažnije verzije RS3 čiji 2,5-litarski 5-cilindarski motor razvija 400 KS, a među nekoliko radnih programa je i program Dynamic Plus s kojim, pored mjenjača koji kasnije prebacuje u viši, a ranije u niži prijenosa, većina obrtnog momenta ide samo na zadnju osovinu.

S podnicom koja je bliža tlu 15 milimetara u odnosu na standardni A3, kupcima se opciono nudi i ovjes s adaptivnim amortizerima, a umjesto standardnih 18-inčnih felgi na kojima su gume dimenzija 225/40 u opciji su i 19-inčne felge s gumama dimenzija 235/35. Poboljšanja nisu zaobišla ni kočnice, jer su prednji samoventilirajući diskovi promjera 356 milimetara sada četiri milimetra deblji.

Promjene na karoseriji koja će se nuditi u kombinaciji s četiri nove boje uključuju nižu i širu jednodijelnu masku hladnjaka, redizajniran prednji odbojnik/spojler s većim otvorima za zrak i redizajniran zadnji odbojnik. Četverostruki završeci ispušnog sistema opciono mogu biti napravljeni od titanijuma.

Kontrast u tamnoj kabini koja je obložena vrhunskim materijalima čine papučice od nehrđajućeg čelika i ručke za otvaranje vrata od aluminija koji je korišten i za nekolicinu detalja, a „tačku na i“ stavljaju kožom obložena sportska prednja sjedišta s integrisanim naslonima za glavu i multifunkcionalni upravljač s ravnim donjim dijelom. Cijena još uvijek nije objavljena.