Čekanje je završeno, jer je BMW-ov čuveni M odjel predstavio najnoviji dvojac koji sada predstavlja vrh ponude modela iz Serije 3 i Serije 4, a adekvatan je odgovor na opcije koje nude Mercedes, Audi, Alfa Romeo...
Novi BMW M3 (koji će se u ovom izdanju uskoro moći kupiti i u praktičnijoj karavanskoj verziji) i BMW M4 pokreće trolitarski redni 6-cilindarski motor potpomognut s dva turbopunjača koji u osnovnoj verziji raspolaže sa 480 KS za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen ručni 6-stepeni mjenjač.
S dodatkom 'Competition' stiže dodatnih 30 "konja“, 650 Nm obrtnog momenta i superbrzi 8-stepeni automatski mjenjač, što će biti dovoljno da oba M modela do "stotke" stignu za manje od četiri sekunde.
BMW će M3 i M4 za nekoliko mjeseci ponuditi i u kombinaciji s adaptivnim pogonom preko obje osovine, što će vozaču ili vozačici osigurati vrhunsku zabavu i dvojac M3/M4 prilično približiti većem i snažnijem modelu M5.
Sa znatno širim tragom točkova u odnosu na standardne modele, M3 i M4 sa sobom donose nekolicinu karbonskih karoserijskih elemenata (zaključno s krovom), velike otvore za strujanje zraka i adekvatna sportska sjedišta koja uz opcioni 'M Race Track' paket mogu biti još lakša. Neko na kraju reče: "M je M!"